Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustapäiden putsauslaite Lidl

Vierailija
24.09.2021 |

Kellään kokemuksia tuollaisesta. Tuleeko puhdasta vai jääkö vaan isommat kraatterit?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu rasistisena vihapuheena.

Vierailija
2/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu rasistisena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäät sais kyllä puhdistaa suomesta.

Vierailija
4/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma m u mustapäät vaan r ai skaa!!

Vierailija
5/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hommasin lidlin nenäkarvatrimmerin ja kun katsoin peilistä lopputulosta niin puolet mun hiuksistani olivat imeytyneet mukana. Tää on ihan kauheata. Oon katsonut sen trimmerin sisälle ja miettinyt miten saisin kiinnitettyä ne hiukset takaisin päähäni.

Vierailija
6/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuollainen on myynnissä, iholle tarkoitettu.

Vierailija
7/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuollainen on myynnissä, iholle tarkoitettu.

Siis ei poista mustapäitä suomesta?? Ihan paska vekotin sitten.

Vierailija
8/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hommasin lidlin nenäkarvatrimmerin ja kun katsoin peilistä lopputulosta niin puolet mun hiuksistani olivat imeytyneet mukana. Tää on ihan kauheata. Oon katsonut sen trimmerin sisälle ja miettinyt miten saisin kiinnitettyä ne hiukset takaisin päähäni.

Ehkä ne haperot joutikin. 😁

Vierailija
9/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mustapäät putsata ennen ihosta poistoa vai vasta sen jälkeen? Minä olen puristanut ne vain yksinkertaisesti ulos ja heittännyt pois puhdistamatta.

Vierailija
10/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei tarvitse sormin puristella.

Vierailija
11/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että on ihan säkästä kiinni, lähteekö ketju asialinjalle vai tuleeko siitä tällanen huumori- v.ttuiluketju.

Mutta muakin kiinnostais sama kone!

Vierailija
12/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain Lidl myy jotain noin inhottavaa

Vierailija
13/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa katkenneita verisuonia! Varoitan, koska kokeilin vastaavaa laitetta. Siinä syntyy alipaine, joka imee mustapään huokosesta pois. Paine on kuitenkin niin kova, että se tekee iholle haittaa. Minulla on ikuisesti punainen nenä, leuka ja poskipäät, koska verisuonia katkeili prosessissa salakavalasti. Olin seuraavana päivänä kuin juoppo, naama aivan punainen ja arka.

Vierailija
14/19 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa katkenneita verisuonia! Varoitan, koska kokeilin vastaavaa laitetta. Siinä syntyy alipaine, joka imee mustapään huokosesta pois. Paine on kuitenkin niin kova, että se tekee iholle haittaa. Minulla on ikuisesti punainen nenä, leuka ja poskipäät, koska verisuonia katkeili prosessissa salakavalasti. Olin seuraavana päivänä kuin juoppo, naama aivan punainen ja arka.

Hyvä tietää, jos on herkkä couperosaan taipuvainen iso, ei ehkä kannata kokeilla. Tuossa näyttäisi olevan 1-5 voimakkuus.

Vierailija
15/19 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäät vois karkottaa sinne, mistä ovat tulleet!!!

Vierailija
16/19 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei puristamalla mustapäät lähde. Tai sitten ne täplät eivät edes ole mustapäitä.

Vierailija
17/19 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotat että Lidliin tulee askartelutarvikkeita, sitten osta liimaa ja töpöttele sillä hiustupot kiinni.

Vierailija
18/19 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua kinuskien laatua! 👍🏻 En ikinä käyttäisi. Saa varmasti naaman ruvelle.

Vierailija
19/19 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras laite, varsinkin kuuman suihkun jälkeen käytettynä, lähti ihan jäätävä määrä tukkeutumia varsinkin nenänpielistä. Olin ensin varma, ettei imu ole tarpeeksi tehokas ja väärässä olin. Miinuspuolena sanottakoon, että sain pari pientä mustelmaa naamaan ja käsitellyt alueet punoittivat jonkin aikaa.