Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinlaskussa "Lucentia Group" veloitus, mikä tämä on?

Vierailija
24.09.2021 |

Eli iäkkällä vanhemmalla oli tuollaisen firman veloitus puhelinlaskussa. Onko kellään ollut samaa ja tietääkö joku mikä tuo on?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlella vastaus löytyi muutamassa sekunnissa.

Ei löydy. Tarjoaa teleoperaattoripalveluita mutta muuta tarkkaa tietoa ei löydy.

ap

Vierailija
2/25 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiinkö on soittanut? Luciferille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa

Vierailija
4/25 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotain kallista, kun olet huolestunut. Soita operaattorin laskutukseen ja kysy, onko tarkempaa tietoa. Siis jos sinulla on oikeus hoitaa vanhempasi asioita.

Vierailija
6/25 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlella löytyy mm ketju Suomi24. Ilmeisesti jonkinlainen vuosimaksullinen telemarkkinointikielto. Siitä näyttäisi ketjussa olevan epäilystä että huijaus kaikesta huolimatta?

Vierailija
7/25 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustajien/selvänäkijöiden/astrologien palveluista kyse. Löytyy netistä nimellä rajatieto.org.

https://www.rajatieto.org/

Tiedän kun olen itse joskus soittanut. :)

Vierailija
8/25 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selkeätä huijausta.  Tiedän etten tällaisiin numeroihin ole soittanut., kaikkein vähiten 

puhunut uudenvuodenaattona viitisentoista minuuttia!  Ihan kuin ei olisi muuta tekemistä.

Mutta miten se sitten on minun laskussani? 

Miten tällainen huijaus toimii?

Onko kenelläkään tietoa?  ::::::::::::::::::::::::::::::

Vierailija
9/25 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole se veloitus silloin kun on ilmoittanut haluavansa telemarkkinointikiellon tiettyyn puhelinnumeroon. Loppuu mm.  lehdemyyjien soittelut.

Vierailija
10/25 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen telemarkkinointikielto on numeron takana

Vierailija
11/25 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntirajoitus ja on voimassa taas 3 vuotta. Olen uusinut aina 3 vuoden välein ja kaupustelijat eivät häiritse, suosittelen. 

Vierailija
12/25 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntirajoitus ja on voimassa taas 3 vuotta. Olen uusinut aina 3 vuoden välein ja kaupustelijat eivät häiritse, suosittelen. 

Oikea puhelinmyyntirajoitus ei maksa mitään. Tuo taas on turha tilaus ja siis huijaus. 

Vierailija
13/25 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelifirmat huijaavat ihmisiltä ja käyttävät välityspalveluja. Kysy operaattorilta tarkemmin.

Vierailija
14/25 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://lucentia.fi/team/asiakaspalvelu/

turhanpäiväinen telemarkkinointikielto, maksullinen.

Robinson-rekisteri (asiakkuusmarkkinointiliiton palvelu) hoitaa tuon asian ilmaiseksi kolme vuotta kerrallaan.

https://asml.fi/kieltopalvelut/

Vierailija
15/25 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on telemarkkinointi kielto.   Mutta  silti  soittavat    nämä "huijarit" .     Maksu 6e  

Vierailija
16/25 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, se on firma joka huvikseen laskuttaa asiattomia maksuja ikäihmisiltä.

Perheellämme oli 2 puhelimessa Lucentia Group Oy veloituksia 4 kappaletta, ajanvietepalvelut kesto 1 sekunti, hinta 2:41....

Vierailija
17/25 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla veloitettiin syyskuun puhelinlaskussa tuo telemarkkinointikielto. Lucentia group. Toimii.

Vierailija
18/25 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika lienee pohjimmiltaan siinä että liki mikä tahansa firma voi ruveta jollain tekosyyllä laskuttamaan puhelinlaskussa hyvin kevyillä todisteilla ja kun tuo laskutus pistetään päälle niin operaattorilla ei ole mitään vastuuta asiasta eli joudut tappelemaan tämän firman kanssa että ne lopettavat laskutuksen ja operaattoreita ei kiinnosta asiaan puuttuminen kun ei ole pakko.

Eli kysykää kansanedustajiltanne miksei asialle ole tehty mitään niiden vuosien mittaan kun samaa temppuilua on suomessa harrastettu.

Vierailija
19/25 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lucentia group oy näyttäs olevan asialla puhelinlaskussa 6e viety. Silti eilen 3 häirikkö soittoa 

Vierailija
20/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä veloittaa reilut 2 e jokaisesta torppaamastaan puhelusta ja tosihan on se, että nykyään puhelimet osaavat homman itse. Poliisiasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän