Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen koronarokote - kuinka äkkiä oireet kehittyy?

Vierailija
24.09.2021 |

Jos tulee sivuoireita niin kuinka pian rokotteesta. Sain rokotteen noin 6h sitten ja käsivarsi tuntuu aralta. Jos teille on tullut kuume niin kuinka pian ja miten korkealle se nousi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain heikko.

Vierailija
2/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarsi rokotuskohdasta hellä päivän pari, pientä lämpöä nousi. Helpottaa pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä kuume.

Vierailija
4/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni n. 22 tuntia että kuume nousi. Sain illalla viideltä rokotteen ja seuraavana päivänä kolmelta nousi kuume. Olin sen illan kipeä ja seuraavana päivänä ei enää mitään. Tämä kakkosrokotteesta, ekasta ei tullut mitään.

Vierailija
5/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana yönä ja päivänä kuume ja pientä päänsärkyä. Ei kestänyt tuota pitempään. Käsi kipeytyi molemmista piikeistä.

Vierailija
6/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että käsivarren kipu ei johdu pistämisestä, vaan siitä, että lihas alkaa muodostamaan vasta aineita. Eli on hyvä merkki tämä kipu.

Minulle kerrottiin, että kolmessa viikossa suoja olisi hyvä. Kannattaa välttää elimistön kuormittamista, esim. Raskasta liikuntaa ja alkoholia.

Väsymystä voi kestää muutaman viikon.

Vierailija
7/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoskohta kipeytyi samana iltana, ja oli kipeä 3 päivää. Sitten parani.

Vierailija
8/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni pistokohta alkoi kipeytyä iltaa kohti, ja etenkin toinen yö oli hiukan hankala nukkua, sillä käsi oli melko kipeä, eikä sen päälle pystynyt varaamaan painoa ollenkaan. Rokotuksesta seuraavana päivänä oli pientä lämpöilyä, 37.5 kävi korkeimmillaan, huimasi, ja olo oli selvästi huonompi. Toisena päivänä oli jo muuten normaali vointi, mutta koko vasen käsi kipuili. Kolmantena päivänä hävisi vähitellen myös särky kokonaan.

Eli nuo vastaavat varmaan keskimääräisesti aika normaaleja oireita, pahempaankin olin varautunut. 

Vierailija
9/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen käsi on ollut kipeä ekasta rokotteesta lähtien, yli vuoden. Lieneekö hermovaurio?

Vierailija
10/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä käsi vähän kipeä ja sinä iltana ja seuraavana aamuna ihan lievää päänsärkyä.

Vierailija
11/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä piikki, alkuillasta tuli päänsärky ja kuume nousi yöllä. Oireet kestivät vuorokauden.

Vierailija
12/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain heikko.

Päinvastoin terveet ihmiset saavat reaktiot. Vanhukset eivät.

Vierailija
13/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä rokote, seuraavana päivänä kuumetta melkein 38 ja vuorokaudessa ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan