Narsismi työpaikalla
Työpaikallamme on ongelmana itsensä esiin tuominen tiedotusvälineiden kautta. Koko vuoden olemme tehneet projektia jossa meidän työpaikan neljän hengen työryhmä on uurastanut yötä päivää, nyt yksi ryhmästä on esiintynyt paikallislehdessä ja kertoi projektistamme, muttei maininnut kuin sivulauseessa että projektissa on ollut mukana muitakin. Millä tavalla näistä itseään muiden yli esiin tuovista pääsisi voitolle. Joku pääsi taas vetämään maton jalkojen alta, tuntuu kuin ei olisi saanut kiitosta tehdystä työsuorituksesta.
Kommentit (5)
Tervetuloa uusi uljas huomiotalous!
Työkulttuuri monilla työpaikoilla on muotoutunut todella julmaksi ja narsismia puoltavaksi helvetiksi. Narsisti vaan osaa näyttää parastaan itseään ylemmille, etenee etenemistään samalla kun talloo muita alleen. Itsekeskeisyys ja muiden väheksyntä eivät ole laittomuuksia, joten kukaan ei pelasta tai suojele tuolta hirviöltä ketään.
Lähettäisin lehteen oikaisun ja kaikkien osanottajien nimet! Saatanan pirut.
Itse tein koulussa joulujuhliin melodian sekä tanssiesityksen. Eräs opettajan lemmikki "sairastui "ja sai kaiken kunnian ,kun ei halunnut tanssia vaan soitti musiikin ja minä muiden kanssa saimme tanssia.Ei siinä mitään mutta tuo että ottaa itselle kunnian.Kummasti pyysi minua opettamaan musiikin soiton ja siinä kiitos.
Kiitos Marita perseennuolija Rovaniemen kansakoulussa .Ja kiitos opettaja Laura joka sorrit köyhien lapsia.
Tuollainen taitaa olla ihan tavallista, varsinkin työpaikoilla, itsensä esiin tuominen ja muiden tamppaaminen jalkoihin on 2000-luvun tyyliä. Älä välitä, iso Ego oli Trumppillakin!