Erikoisimmat Tinder-kokemukset
Millaisia kokemuksia muilla on ollut Tinderistä? Itse aloin viikko sitten käyttää sitä ja aika järkyttävää settiä on tullut vastaan. Muutaman kerran on näkynyt "hetkissä" lerssin kuvia ja jotkut on alkaneet aukoa päätään jos eivät ole saaneet heti vastauksia tai jos en ole ollut kiinnostunut seksistä heidän kanssaan. Yksi meni jopa niin pitkälle että haukkui mua kaikilla mahdollisilla nimityksillä mm. huoraksi, tyhmä blondiksi, laudaksi ja ties miksi (kaikki tämä erittäin monilla kirjoitusvirheillä ja suurella raivolla höystettynä). Sama tyyppi kilahti entistä enemmän kun vastasin vittuilevaan sävyyn takaisin. Ei ois pitäny mutta meni hermot ja provosoiduin, nyt pelkään että se ettii mut käsiinsä ja tappaa! Onko kellään mitään vastaavia kokemuksia? Positiivisistakin ylläreistä olis kiva kuulla!
Kommentit (6)
Sain vain asiallisia viestejä. Toki jotkut oli vain seksiä vailla, mutta eivät esittäneet sitä ihan suoraan tai loukkaavasti. Nykyään seurustelen mukavan Tinderistä löytämäni miehen kanssa. En tiedä kävikö mulla vaan tuuri vai oliko profiilini sellainen, joka karsi ääliöt. Yhteydenottoja tuli paljon kuitenkin.
Minusta oli outoa kun sain yhden matchin tinderiin. Tosin nainen ei vastannut mitään viestiini.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lerssi?
Lerssi = Slerba
Silloin kun mä tinderissä pyörin, niin suoraan sanottuna 70% viesteistä oli härskejä ja asiattomia. Ja hirveää agressiivituutta jos annoin kieltävän vastauksen "millos pantais ;)" ehdotuksiin. Kyllä sieltä sitten yhtäkkiä ja vähän vahingossa tärppäsi ja löysin sieltä maailman ihanimman miehen. Ollaan ensi kuussa oltu vuosi yhdessä ja viime syksynä muutettiin yhteen :)
Eli mulla on suurimmaksi osaksi huonoja kokemuksia liian kiimaisista mieslapsista sieltä, mutta kyllä sieltä saattaa löytyä jotain hyvääkin!
Mikä on lerssi?