Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytynyt keskenmeno vai mitä ihmettä

Vierailija
09.11.2014 |

Kuukautisten piti alkaa n. viikko sitten. Meillä on jo vuoden ikäinen lapsi niin menkat eivät ole aivan säännölliset. Eilen kuitenkin tuntui kuin menkat olisivat alkaneet ja laitoin siteen. Yöllä alkoi h******nmoinen vatsakipu oikealla puolella, kuin oikeat synnytyssupistukset. 1mg panadol ei auttanut edes. Aamulla oli tullut vähän tuhrua ja tämän päivän aikana ei mitään.

Kokemuksia kkm:sta? Tai tällaisista tilanteista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla keskeytynyt keskenmeno ei oireillut mitenkään. Onnellisena kuvittelin olevani raskaana. Vasta seuraavassa neuvolassa ei sydänääniä enää kuulunutkaan ja jouduin kaavintaan. Ei ollut mukava kokemus, valtava suru ja toisaalta huoli että kuinka kauan "vauva" oli jo ollut kuolleena sisälläni.

Vierailija
2/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2 kk sitten keskeytynyt keskenmeno. Se selvisi vasta ultrassa, pikkuinen oli kuollut, vaikka mun raskaus eteni ulkoisesti hyvin. Lääkkeillä tyhjennettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just tuollainen kokemus, eli heräsin yöllä aivan jäätäviin vatsakipuihin, kuin supistuksiin. Kramppas jonkun 30 min ja sen jälkeen maha sekasin ja vessaan istumaan. Minkäänlaista veristä vuotoa ei kuitenkaan tullut joten luulin (vaikkakin pelkäsin pahinta) että kaikki hyvin. Oireet loppus pikkuhiljaa ja parin viikon päästä todettiin että kasvu loppunut just noilla main kun mulla oli ne kivut rv 6 :( Joten lääkkeelliseen tyhjennykseen. Oletko tehnyt raskaustestiä, oletko edes raskaana?

Vierailija
4/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei keskeytynyt keskenmeno oireillut minkäänlaisilla vuodoilla. Huomattiin vasta ekassa ultrassa ja sitten sairaalassa tyhjennys lääkkeillä. Ainut oire, jonka jälkikäteen yhdistin keskenmenoon oli se, että yhtenä päivänä tunsin kauheaa pahoinvointia ja kuvotusta. Tämä osui samalle viikolle kuin km oli tapahtunut sikiön koon perusteella.

Vierailija
6/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut teille km kokeneet, se unohtui aloitusviestistä.

Meillä on ollut lapsettomuutta, ja ennen lastamme yksi keskenmeno, mutta se keskeytyi itsestään eikä tarvinnut hoitoa. En ole "uskaltanut" tehdä testiä ja toisaalta menkkojen alkamispäivässä on välillä n. Viikon heittoja. Olisin ostanut testin eilen aamulla mutta apteekki ei ollut auki ja kaupassa ei ollut raskaustestejä.

Ajattelin huomenna soittaa lääkäriin mutta kysyä ensin täältä onko kokemuksia tuollaisista "krampeista".

Vierailija
7/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 21:22"]Pahoittelut teille km kokeneet, se unohtui aloitusviestistä.

Meillä on ollut lapsettomuutta, ja ennen lastamme yksi keskenmeno, mutta se keskeytyi itsestään eikä tarvinnut hoitoa. En ole "uskaltanut" tehdä testiä ja toisaalta menkkojen alkamispäivässä on välillä n. Viikon heittoja. Olisin ostanut testin eilen aamulla mutta apteekki ei ollut auki ja kaupassa ei ollut raskaustestejä.

Ajattelin huomenna soittaa lääkäriin mutta kysyä ensin täältä onko kokemuksia tuollaisista "krampeista".
[/quote]

Tämä siis ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi