Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löysitte ensimmäiset harmaat hiuksenne?

Vierailija
09.11.2014 |

Oon värjännyt omia pitkiä hiuksiani tummanruskeaksi n. kerran kuussa viimeiset pari-kolme vuotta. Äskön nyppäsin päästäni vähingossa hiuksen tuosta edestä ja se oli täysin valkoinen/väritön. Oliko tämä nyt mun ensimmäinen harmaa hius :O vai voiko tuo hius olla joku albiinohius :/? Hius oli pitkä ja ikää ap:lla on 30 vuotta. Ja oma hiustenväri on maantie, jos se nyt vaikuttaa mitenkään asiaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkynyt yläpäässä. Alapää on sen sijaan mennyt ihan blondiksi. Ikää 47

Vierailija
2/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä Helsingissä vessanpeilin edessä itseäni peilistä katsoessain. Erittäin traumaattisen elämän vaiheen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:34"]

Ja oma hiustenväri on maantie, jos se nyt vaikuttaa mitenkään asiaan.

[/quote]

En tiedä onko sattumaa, mutta kaikki aikaisin harmaantuneet miehet ketkä tunnen, ovat olleet todella tummatukkaisia.

Vierailija
4/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja löysi. Sanoi arvaa mitä...

Vierailija
5/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumishuoneella esinahan alta.

Vierailija
6/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hiuksia harjatessani huomasin tossa edessä muutaman, tumma hius mulla luonnostaan. Kaiken huipuksi olen vasta 26...

Vierailija
7/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri löysi, olin 22 tai 23 :D Jostain syystä mulla kasvaa yhdessä tietyssä kohtaa takaraivolla muutamia valkoisia hiuksia. En jaksa värjäillä kun tuo kohta on muun tukan alla, eikä juuri etsimättä näy. Tai sit muut ei oo kehdannu sanoa. Tummatukkainen minäkin.

Vierailija
8/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sattumalta töissä peiliin vilkaistessani. Muistan vieläkin sen tunteen, en ollut uskoa silmiäni. Nyppäisin suortuvan pois ja varmistin vielä mustaa paitaa vasten että hetkinen...  Mut totta se oli. Hius oli hopeanvärinen, karhea ja jouhimainen, ihan aito harmaa! Olin tuolloin alle kolmekymppinen, joten vähänhän siinä nieleskelemistä oli.

Nyttemmin harmaita (ja valkeita) on ilmestynyt jonkin verran lisää. Ei valtavasti onneksi, ja tällä hetkellä olenkin ihan sinut tilanteen kanssa. Värjätä en haluaisi.

Vierailija
9/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiaana löysin ensimmäiset harmaat sojottavat jouhet ja eivät ne ole ainakaan vähentyneet siitä. Pahimmat nypin pois, mutta aina niitä näyttää löytyvän kun sopivassa valossa päätä peilistä katsoo. Värjään hiukseni säännöllisesti ja värjäys on yhtä normaali juttu kuin vaikka kasvojen ihon kuorintakin, ei ole riesa, vaan ihan mukava juttu. N40

Vierailija
10/10 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin värjäyksen ja ollessani 33v näkyi luonnonvalossa eka harmaa. Nyt niitä puskee kymmeniä ja ikää 41v. Värjään tosi satunnaisesti omien hiusten värisellä kevytsävytteellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi