Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mittoja laitatte Tinderiin?

Vierailija
22.09.2021 |

Moni laittaa pituuden ja painon. Osa miehistä jopa vehkeensä pituuden tyyliin 180/80/18. Laittaako kukaan vyötärönympärysmittaansa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihan sisäsauman mit- eikun tää meneekin Toriin!

Vierailija
2/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus taitaa olla. On toki vartalokuva, mistä näkee hoikkuuden.

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino saa luvan riittää.

Vierailija
4/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin pituusherkkiä nii sen olen miehenä laittanut

Vierailija
5/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kokovartalokuva on. Olen 164 cm niin melkein kaikki miehet on pidempiä kuitenkin.

Vierailija
6/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena laitan pituuden 174cm.

Tai hassunhauskan viittauksen "korkkarit jalassa pitempi kuin sä".

Tarkoittaen että "ei kiitos alle 190cm kundeille".

Vierailija
7/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi en ole laittanut mitään mitoja. - Kerron kyllä, jos joku haluaa tieää. 

Vierailija
8/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus, paksuu ja nousukulma

Vierailija
9/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, jos ei riitä se mitä kuvasta näkee niin ei ole minun tyyppiä. En ymmärrä ihmisiä joille jokin mitta olisi niin tärkeä, että se pitää tietää cm-tarkkuudella.

Ja miehen pituuden ilmoittaminen on mulle negatiivinen seikka. Hän selkeästi yrittää miellyttää hyvin erilaisia naisia kuin itse olen (niitä joille sentit merkkaa), joten ei ole taaskaan mun tyyppiä. Että huomioikaapa se, miehet, houkuttelette just niitä lapsellisia sentin kyttääjiä jos pistätte pituuden näkyville. Sitä saa mitä tilaa ja turha sitten valittaa "pinnallisista naisista".

Vierailija
10/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vaan kaluni koon eli 24/6,5. Muuta ei tartte.

Vierailija
11/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun ympärysmitan ja pimperon halkaisijan.

Vierailija
12/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 cm, 138 kg ja 11 cm.

Vierailija
13/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo44hki kirjoitti:

Ai minä alle 170 cm miestä ei kyllä kiinnosta pätkääkään naisten pituus mutta hämmenttää miten monelle naiselle se on niin tärkeää, että kumppani on pidempi. Ymmärtäisin ehkä paremmin, jos eläisimme  alkukantaista aikaa, jolloin fyysisen voiman merkitys oli merkittävämpi arjessa selviämisessa mutta, että tänään...mutta eiväthän kaikki edes halua tasa-arvoista parisuhdetta muutoinkaan, ainakaan mikäli uskome psykologi Tony Dunderfeltiä, joka höpisee jotain siitä, kuinka miehen tulisi asettaa naiselle rajat. Ja varmasti on myös huonoitsetuntoisia miehiä, joille menisi liian paljon tunteisiin ja oman arvon tunnolle, jos kumppani on heitä pidempi.   

Vierailija
14/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vyötärön mitta ja vehkeen pituus on samat, saa valita kumman haluaa.

Vierailija
15/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo44hki kirjoitti:

Tikapuut keksitty, pituus ei ole enää niin oleellista tänä päivänä

Vierailija
16/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: 180cm 74kg ja 20cm

Pärjäänkö tällä Tinderissä? En ole koskaan ollut vielä yhdessäkään deittipalvelussa.

Vierailija
17/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjo44hki kirjoitti:

Ai minä alle 170 cm miestä ei kyllä kiinnosta pätkääkään naisten pituus mutta hämmenttää miten monelle naiselle se on niin tärkeää, että kumppani on pidempi. Ymmärtäisin ehkä paremmin, jos eläisimme  alkukantaista aikaa, jolloin fyysisen voiman merkitys oli merkittävämpi arjessa selviämisessa mutta, että tänään...mutta eiväthän kaikki edes halua tasa-arvoista parisuhdetta muutoinkaan, ainakaan mikäli uskome psykologi Tony Dunderfeltiä, joka höpisee jotain siitä, kuinka miehen tulisi asettaa naiselle rajat. Ja varmasti on myös huonoitsetuntoisia miehiä, joille menisi liian paljon tunteisiin ja oman arvon tunnolle, jos kumppani on heitä pidempi.   

Kysypä oikeasti pitkiltä naisilta, onko helppoa saada miesseuraa.

Tai vastaavasti lihavilta naisilta.

Kyllä miehet hakevat itselleen ensisijaisesti fyysisesti pienempää naisystävää. On niitäkin, jotka sitten rakastuvat itseä pitempään tai lihavampaan, mutta kun ollaan Tinderissä valikoimassa, niin ensimmäinen toivomus on usein se, että nainen on fyysisesti pienempi/sirompi/"naisellisen muotoinen" eli tietyt paikat saa pömpöttää ja toiset ei. Monella miehellä on valmiina mielessä mitatkin (90/60/90 tai ainakin lähelle niitä). 

Vierailija
18/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjo44hki kirjoitti:

Kysypä oikeasti pitkiltä naisilta, onko helppoa saada miesseuraa.

Tai vastaavasti lihavilta naisilta.

Kyllä miehet hakevat itselleen ensisijaisesti fyysisesti pienempää naisystävää. On niitäkin, jotka sitten rakastuvat itseä pitempään tai lihavampaan, mutta kun ollaan Tinderissä valikoimassa, niin ensimmäinen toivomus on usein se, että nainen on fyysisesti pienempi/sirompi/"naisellisen muotoinen" eli tietyt paikat saa pömpöttää ja toiset ei. Monella miehellä on valmiina mielessä mitatkin (90/60/90 tai ainakin lähelle niitä). 

Niin. Voi olla, että moni mies hakee itseään pienempää kumppania. - ja kuten edellä kirjoitin, niin varmaan osalle miehistä käy liian paljon tunteisiin ja oman arvon tunnolle, jos kumppani olisi heitä pidempi. Mutta yleisemmin -taas toistan itseäni-  hämmenää miten paljon  pituudelle suuntaan tai toiseen anneaan painoarvoa sekä miesten etä naisen taholta.

Miksei sen sijaan annettaisi enempi painoarvoa sellaisille asioille, joille voi olettaa ja uskoa, että haluessaan ja yleisesti voi tehdä jotain. Esimerkiksi voi haluta lukea kirjoja. Tai voi haluta, että matkustaa, jollonn vosii yrittää haea kumppania jollain on samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja skipata ne, joilla ei vastaava asia kiinnosta. 

Mutta turha sitä on kiistää kyllähän ulkonäkökin merkitsee, ainakin niin kauan kuin ei kenenkään päänsisälle näe.

Mutta, mutta jos kuitenkin voi yritää rajata haluaa myös sen perusteella, että mistä mahd. kumppani/ reffiseuraainen olisi kiinnostunu, niin miksiei käyttäisi tuoa vaihtoehtoa ja vasta sitten kiinnittäsi huomiota siihen, millainen on 2.  mahd fyysinen olemus.       

Vierailija
19/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt tajuta, että pituudella ei ole mitään väliä vaan paksuudella.

Vierailija
20/29 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkareiden pituus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan