Miehen käytös
Olen vihdoin päässyt töihin kun vietin äitiyslomaa (2 lasta, 4v ja 1.5v) ja ja olin hetken työttömänä. Masennuin kotona oloon ja samaan arkeen joka toistui päivästä toiseen. Sitten sain töitä ja nuorimmaisen perhepäivähoitoon. Taloutemme on parantunut, minä voin paremmin kuin koskaan ja perheen yhteinen aika on ihanaa. Lapsetkin ovat onnellisia kun äiti on taas oma, iloinen itsensä. Päästin itseni rapakuntoon joten pyöräilen työmatkat ja teen fyysistä työtä. 1.5kk teki kroppaani hurjan muutoksen ja nautin siitä, nautin itsestäni. Mutta mies ilmeisesti ei.. Meillä ei ole seksiä, ei helliä hetkiä eikä hän halua viettää aikaa kaksin. Kun lapset menevät nukkumaan, hän sulkeutuu tietokoneelle. Kiertää kosketukset eikä halua keskustella.. Kaikki asiat ovat muuttuneet parempaan suuntaan, mikä ihme voi tulla?
Kommentit (6)
Otapa asia puheeksi miehen kanssa. Älä syyttele, vaan kysy suoraan mikä on kun olet tällaisen asian huomannut ja se mieltäsi painaa. Älä tyydy puolivillaisiin vastauksiin, vaan vaadi, että juttelette. Jos juttu ei maistu siinä, sano, että varaat ajan pariterapiaan ja asiaan tulee mukaan neutraali ulkopuolinen henkilö.
Pariterapia! En edes tajunnut asiaa :) kuulostaa oikeasti hyvältä koska vastaus on "ei mikään" ja samantien katoaa tilanteesta. Olemme joskus olleet niin syvissä vesissä tämän suhteen kanssa ja sieltä noustu ylös että sinne en anna meidän enää vajota. Tässä on liikaa menetettäväksi.
Ap.
Sanoit että masennuit kotona olemisesta, millaiset teidän illat silloin oli? Olitko masentuneena ja väsyneenä ja miehesi oli tietokoneella. Onko miehen käytös muuttunut vai sinun? Saattaa olla että nyt ku olet energinen ja iloinen jaksaisit taas keskittyä miehesi mutta miestä kiinnostaa tietokone koska on tottunut viettämään iltansa niin..?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:28"]Sanoit että masennuit kotona olemisesta, millaiset teidän illat silloin oli? Olitko masentuneena ja väsyneenä ja miehesi oli tietokoneella. Onko miehen käytös muuttunut vai sinun? Saattaa olla että nyt ku olet energinen ja iloinen jaksaisit taas keskittyä miehesi mutta miestä kiinnostaa tietokone koska on tottunut viettämään iltansa niin..?
[/quote]
Aloin miettiä asioita ja osittain tuo pitää paikkansa :( en ole huomioinut häntä niin paljoa ja riitojakin oli kun olin vain kotona ja masentunut..
Pariterapia? Mitä teen? Nyt tuntuu että mieheni on alamaissa tai on ollut sitä kokoajan ja minä en ole huomannut.. Hävettää.
Ap.
Ja en ole muuttunut ylimieliseksi ja kotona touhuan edelleen paljon. Pirteämpi ja iloisempi kyllä olen. Miehen käytös vetää mieltä matalaksi :(
Ap.