Onko Nordea hyvä pankki?
Kommentit (21)
No ei! Jos et oo huomannu, niin AINA jos joku pankki on julkisuudessa jonkun hässäkän takia, se on nordea.
nordea ja danske paskista paskimmat
Ei ole. Veloittavat kahdesti viikonlopun ostokset. Milloin mahtaa rahat palautua.
Hahaa! Tuplatilitys, kiusa se on pienikin kiusa...terv. -******pankki.
En usko, että pankkien välillä sinäänsä on suurta eroa asiakkaan näkökulmasta. Enemmän on väliä sillä, millaisen pankkineuvojan satut saamaan. Lisäksi sillä, paljonko sinulla on lainaa, sijoituksia tai molempia. Minä ainakin saan premium-asiakkaana hyvää palvelua. Huonoa olen saanut viimeksi 30 vuotta sitten, kun paikallinen konttorinjohtaja ei meinannut antaa minulle edes pankkikorttia.
Luulen, että asiat olisivat samoin kaikissa muissakin pankkiryhmissä.
Ei ole. Asuntolaina-asioissa ainakin aivan tolkuttoman huonoa palvelua.
Piensijoittaja kirjoitti:
En usko, että pankkien välillä sinäänsä on suurta eroa asiakkaan näkökulmasta. Enemmän on väliä sillä, millaisen pankkineuvojan satut saamaan. Lisäksi sillä, paljonko sinulla on lainaa, sijoituksia tai molempia. Minä ainakin saan premium-asiakkaana hyvää palvelua. Huonoa olen saanut viimeksi 30 vuotta sitten, kun paikallinen konttorinjohtaja ei meinannut antaa minulle edes pankkikorttia.
Luulen, että asiat olisivat samoin kaikissa muissakin pankkiryhmissä.
Täytyy vielä lisätä, että olen aina lainaa hakiessani kilpailuttanut pankit. Nordea on aina halunnut alittaa halvimman marginaalin. Se on siis ollut suurin yksittäinen valintaperusteeni.
Köyhät tuovat vain hiekkaa pankin lattialle. Ihan sama Nordealle.
En usko, että tänään on hyvä päivä käydä tätä keskustelua.
Minua häiritsee Nordeassa asiakkaiden eriarvoinen kohtelu. Tanskassa Nordea tarjosi asiakkailleen 20 v. asuntolainaa 0 korolla. Täällä Suomessa ne repii asiakkaan selkänahasta jokaisen sentin minkä irti saa. Onko oikein ja reilua? Ei ole! NiiN!
.
"Nordea tarjoaa tanskalaisille 20 vuoden asuntolainaa nollakorolla
Tanskalaisille asunnonostajille on tarjolla on kaksikymmentävuotisia asuntolainoja kiinteällä nollakorolla."
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee Nordeassa asiakkaiden eriarvoinen kohtelu. Tanskassa Nordea tarjosi asiakkailleen 20 v. asuntolainaa 0 korolla. Täällä Suomessa ne repii asiakkaan selkänahasta jokaisen sentin minkä irti saa. Onko oikein ja reilua? Ei ole! NiiN!
.
Tanskalaisille asunnonostajille on tarjolla on kaksikymmentävuotisia asuntolainoja kiinteällä nollakorolla."
Mulla on -0.4% viitekorko Nordeasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Mulla on -0.4% viitekorko Nordeasta..
Tanskalaisia on huijattu ja suomalaiset ovat siitäkin kateellisia. 😂
Nordean palvelumaksut ovat törkeän suuret. Jos tilille tulee pienikin summa (vaikka 10 euroa) Nordea nappaa siitäkin heti omansa.
En ole enää Nordean asiakas, enkä tiedä nykytilannetta, mutta muutama vuosi sitten pankkikonttoriin soittaminen oli ylipääsemättömän vaikeaa. Puhelimeen vastasi joku jossakin päin Suomea ja hänelle piti tunnistautua ja kertoa sanatarkasti asia. Sitten hän lähetti eteenpäin soittopyynnön, mutta ikinä kukaan ei soittanut takaisin.
Nordea on kiistattomasti paras valinta.
Nordea on halpa mutta surkean huono. Konttoriin ei pääse eikä puhelimella tavoita. Tekevät paljon virheitä. Ei mitään mahdollisuutta saada itselle nimettyä henkilöä vaan asioita hoitaa kuka milloinkin.
Olenkin juuri siirtymässä takaisin Paikallisosuuspankkiin. Se on lähes 10 vuotta peräkkäin saamat parhaat pisteet asiakkailta. Marginaali ei ehkä ole halvin mutta kaikki toimii ja tuttu pankkineuvoja hoitaa asiat.
Itse maksaa laskut,tekee kaiken.Kantaasiakkuus muuttui,poistettiin.Joka nostosta -2€.Kun rahaa nosti.Paljonkohan vuosien aikaan meni nostoihin.Joku väitti ei tartte maksella,kyllä piti! 7,90€ palvelumaksut silloin kun sanoin nyt riitti!marssin pankkiin.Katon tarkkaan minne kannattaa hölvätä.Minulla muuta asiaa ollut kuin tili.Ei lainoja mitään,Eli ei tommosia kiitos!
Nettipankki toimii ihan ok.
Ongelmat on aina, jos pitäisi olla yhteydessä pankkiin. Lainaneuvottelussa ihan avoimesti ja hyvin röyhkeästi yritettiin kusetettaa marginaalilla, "alempaa ei voi saada". Kyllä sai. Yhdessä kohtaa poistettiin kokonaan mahdollisuus tavata ihminen (ei voinut varata tapaamisaikaa - oli vain nettiyhteyden kautta etätapaaminen vaihtoehtona), mutta sen oikeuden sain yrityspuolen kautta takaisin myös yksityisasiakkaana (firmani tili on myös Nordeassa - yrityspuoli on ihan eri maailmasta ja hyvää asiakaspalvelua). Nettipankista poistettiin mahdollisuus lähettää viestejä jossain kohtaa (vastausaika oli noin kuukausi), mutta sekin tuli takaisin. Käteistä käsittelee pääkaupunkiseudulla kaksi konttoria (Itäkeskus, ydinkeskustan yksi konttori), seuraavat vaihtoehdot ovat Hämeenlinna ja Turku (piti tallettaa rahaa edunvalvottavan äitini tilille - ei onnistu talletusautomaatilla) muistaakseni. Rahan nostamista varten (jos tarvi enemmän käteistä johonkin ostokseen) tarvii varata aika viikkoa ennen. Nykyään ostan sitten kauhealla kasalla 20-50 euron seteleitä automaatista.
Ei uskoisi mutta näissä edelleen vaikuttaa vanhatkin asiat. Äitini eläköityi nordeasta ja koska oli isäni kanssa mukana lainaneuvotteluissa koska takasivat osan lainaani niin homma alkoikin hoitua kun oli vastapuolena saman edesmenneen pankin henkilö jolla oli yhteisiä tuttuja äitini kanssa. Meni neuvottelut melkoisen hyvin. Ja sitten joku sanoo että tässä maassa ei mennä suhteilla..
Ei. Menee isot palvelumaksut kuukausittain.