Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisille ihan OK, että mies ei halua raskauden aikana seksiä?

Vierailija
06.11.2014 |

Ei miestä tietysti voi pakottaa, mutta onko se ihan ymmärrettävää ettei mies halua kun se "vauva" on siinä?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi alusta loppuun saakka. Mulle ei olisi ollut ok olla ilman seksiä.

Vierailija
2/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 07:51"]Mies halusi alusta loppuun saakka. Mulle ei olisi ollut ok olla ilman seksiä.
[/quote]

Hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli yllätys että kun vatsa alkoi kasvaa ja omat himot oli ihan tapissa mies ei yhtäkkiä kyennytkään rakastelemaan. Tosin lähes samaan aikaan lääkäri kielsi rakastelun joten ei mennyt miehen syyksi ihan kokonaan. 4kk ilman oli ihan hirveää! Lähes 20v yhdessä ja tuon paussin lisäksi vain muutaman kerrran max 2 vkoa väliä rakastelulla. Yleensä joka viikko rakastellaan ja lomilla useammin.

pari +/-50v

Vierailija
4/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekan raskauden aikana kovat seksihimot koko ajan! Toista odottaessa ei taas tehnyt mieli lainkaan, mies ymmärsi molemmat tilanteet ja sen mukaan mentiin :)

Vierailija
5/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Tällaisessa tapauksessa naisella on oikeus käydä vieraissa. Monilla naisilla halut kasvavat raskauden aikana.

Vierailija
6/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulle ollut ok että miehen mielestä halukkuuteni harrastaa seksiä raskauden aikana oli epänormaalia ja vastenmielistä.

Vierailija
7/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok! Rv 37 ja koko raskauden ajan himot huipussaan.

Vierailija
8/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olis ollut. Mä olin niin himokas raskauksien aikana, että en tiedä mitä olisin tehnyt, jos mies olisi kieltäytynyt seksistä.

Vierailija
9/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehille ok olla ilman seksiä 1,5 vuotta raskauden ja synnytyksen aikana/ jälkeen?

Vierailija
10/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuo 10 kysymys liittyi? En kysy siis onko miehellä oikeus kieltäytyä seksistä, saako mies pelätä satuttavansa vauvaa tms., totta kai on oikeus ja totta kai voi olla irrationaalisiakin pelkoja jotka vaikuttaa seksihaluihin.

Kysyn että mitä naiset on mieltä siitä, miltä se itsestä tuntuu ja onko asia ihan helppo hyväksyä.  Itse olisin ollut aivan hajalla, jos omalle kohdalle olisi osunut.

Vierailija
11/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Meille meinasi käydä niin, kuulemma koska odotin tyttöä. Poika sisällä samaa vaikeutta ei ollut. Seksiä oli raskausaikana harvoin, mutta sentään oli. Enemmänkin olisi pitänyt kehdata vaatia, pihtaaminen laski mielialaani ja itsetuntoani voimakkaasti. Kyllä äidinkin tarpeet pitää ottaa perheessä huomioon!

Vierailija
12/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se pakko kestää, mutta pahalta se tuntui ja himot oli valtavat. Eipä sille mitään voinut. Oli meillä ehkä muutaman kerran ja alussa oli vielä seksiä. Viimeisellä kolmanneksella mies ei voinut edes tyydyttää minua.

Vierailija
13/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

panettaako naisia raskaana ollessaan ihan niinkuin normaalistikin?  

t. mies  

Vierailija
14/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli ihan ok.

Ei tehnyt mieli oikeastaan ollenkaan. Mies koki että ei ole oikein panna minua kun olen raskaana. Seksi siis vaan jäi jo ennen puolta väliä ihan itsestään.

Seuraavan kerran yhdynnässä oltiin noin 9 kk päästä, eli kun synnytyksestä oli kulunut noin 5,5-6 kk. Toki sitä aiemmin hoitelin miehen muutaman kerran, että ei ihan täysin ilman ollut tuota 9 kk aikaa.

Vierailija
15/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 09:19"]panettaako naisia raskaana ollessaan ihan niinkuin normaalistikin?  

t. mies  

[/quote]
helvetisti enemmän!

Vierailija
16/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan olisi ollut. Halut oli kovat. Jos miestä ei olisi kiinnostanut, olisi varmasti käyttänyt apukeinoja (=leluja). Meillä kuopuksen synnytyskin "käynnistettiin" noilla puuhilla. Laskettuna päivöää aamulla hommat ja johan alkoi tapahtumaan. Lapsi syntyi samana päivänä.

Vierailija
17/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule hirveän valikoituneita vastauksia, että enimmäkseen seksinnälkäisimmät raskaanaolleet/-olijat vastaa. Ja saa ehdottomasti vastata että on normaalia, jos siltä tuntuu.

Vierailija
18/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kokisin sen todella loukkaavana. Yhteinen projektihan se lapsi on, jos se saa miehen väistämään seksiä, niin ei tunnu kovin sitoutuneelta ei projektiin kuin suhteeseenkaan. Nyt viikko 32 menossa ja vielä hommaillaan, pikkasen vähemmän tosin kuin ihan alussa.

Vierailija
19/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 09:28"]Toivottavasti ei tule hirveän valikoituneita vastauksia, että enimmäkseen seksinnälkäisimmät raskaanaolleet/-olijat vastaa. Ja saa ehdottomasti vastata että on normaalia, jos siltä tuntuu.
[/quote]

Yleensä näihin seksiin liittyviin kyselyihin kyllä vastaavat sellaiset, joita seksiasiat kiinnostavat.

Vierailija
20/104 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut ok. Mulla katos pahoinvoinnin ja kipujen takia kaikki halut mut ukko oli innoissaan isoista tisseistä ja pyöreästä vatsasta. Jatkuvasti kiinni. ;D sitten Rv 32 rupes mullekkin seksi maistumaan ja parempaa kuin koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi