Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikkikohtaus! Piristystä!

Vierailija
06.11.2014 |

Vaikka youtubesta jottai, ihan mitä vaan piristävää... Sydän hakkaa tuhatta ja sataa enkä pysty millään rauhoittumaan. Lohduttakaa :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä pussiin.

Vierailija
2/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa olenko yrittänyt ennenki... Ei auta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuommoinen auta. Sä olet sen kanssa yksin ja opettela hyväksymään se. Yleensä yölliset paniikkikohtaukset johtuu päihteistä, oliko liskojen yö tai seuraava yö?

Vierailija
4/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:33"]eihän tuommoinen auta. Sä olet sen kanssa yksin ja opettela hyväksymään se. Yleensä yölliset paniikkikohtaukset johtuu päihteistä, oliko liskojen yö tai seuraava yö?
[/quote]
En ole alkoholia kuukausiin käyttänyt. Enkä muita aineita ikinä edes ole kokeillut. On kyllä ahdistukseen lääkkeetkin, ja niitä aika hyvin pysyneet kohtaukset kurissa. Nyt sattui pitkästä aikaa tulemaan. :/

Vierailija
5/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti äsken, joten googlasin kuvia kylpyankoista. Unohtui vähän ahdistus, kun ne jotkut ankat oli niin kummallisia. Onko sulla ap jotain söpöjä lempiasioita?

Vierailija
6/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:40"]Mua ahdisti äsken, joten googlasin kuvia kylpyankoista. Unohtui vähän ahdistus, kun ne jotkut ankat oli niin kummallisia. Onko sulla ap jotain söpöjä lempiasioita?
[/quote]
Voi ei ihana:') no hmm, pidän kissoista ja minulla itsellänikin on kissoja. Olen niitäkin silitellyt, vähän helpottaa. Kyllä tämä tästä, vielä vähän henkeä ahdistaa..

Vierailija
7/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:40"]Mua ahdisti äsken, joten googlasin kuvia kylpyankoista. Unohtui vähän ahdistus, kun ne jotkut ankat oli niin kummallisia. Onko sulla ap jotain söpöjä lempiasioita?
[/quote]
Siis se kummallisuus vei huomiota. Mulla ei oikein toimi kännykällä av, niin en pystynyt muokkaamaan järkevämmäksi tota äsken. Mulla nousee ahdistus aina öisin.

Vierailija
8/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Edelmann -ei mitään hätää .

Terv. Enska.."se oon kaauuuheeta,muuiista pitäää se tuurvaväli"

Vierailija
9/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tepsii paniikkikohtaukseen (VAIN KOTONA), makaa sängyllä,tunge pääsi muoviämpäriin,

jotta saat hiilidioksidia runsaasti,jos ei helpota,laita kuulokkeet korville ja kuuntele jotain tosi

rankkaa heavymet-bändiä tunnin verran ihan täysillä !!! Kas kuidas on paniikis häivänd....

Jotain paniikkihäiriöistä tietäville sanon täten,paniikkihäiriökohtaus ilmenee n.99 %

ulkosalla tai muualla toisten ihmisten seurassa,kotona 1 % tapauksissa. Jos kohtaus olla oige

vahvistamist,helistä apu telefooni nummero 112 !! Älka kaik usomisest johongi hoono

hoidaja,ei ne kaige tea,vaik väitta....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
10/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato youtubesta vaikka "Funny cats" videoita. Saa mun ahdistuksen hetkeks muualle.

Kärsin ite paniikkikohtauksista ja mulla auttaa esim just jonkun tv-ohjelman kattominen tai jonkun perheenjäsenen kanssa viestittely.

Vierailija
11/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:17"]Tämä tepsii paniikkikohtaukseen (VAIN KOTONA), makaa sängyllä,tunge pääsi muoviämpäriin,

jotta saat hiilidioksidia runsaasti,jos ei helpota,laita kuulokkeet korville ja kuuntele jotain tosi

rankkaa heavymet-bändiä tunnin verran ihan täysillä !!! Kas kuidas on paniikis häivänd....

Jotain paniikkihäiriöistä tietäville sanon täten,paniikkihäiriökohtaus ilmenee n.99 %

ulkosalla tai muualla toisten ihmisten seurassa,kotona 1 % tapauksissa. Jos kohtaus olla oige

vahvistamist,helistä apu telefooni nummero 112 !! Älka kaik usomisest johongi hoono

hoidaja,ei ne kaige tea,vaik väitta....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Mitä sä oot vetäny?

Vierailija
12/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simon's cat -videopätkät youtubessa

Vierailija
13/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:41"]Simon's cat -videopätkät youtubessa
[/quote]
Hihii mie oon kahtonu niit ennenki, nyt on kyllä jo ahdistus helpottanu. Nyt vaa semmone pöhnä olo, vähän vielä selailua av-palstalla ja sit nukkumaan jos uni tulis. Ap

Vierailija
14/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:41"]Simon's cat -videopätkät youtubessa [/quote] Hihii mie oon kahtonu niit ennenki, nyt on kyllä jo ahdistus helpottanu. Nyt vaa semmone pöhnä olo, vähän vielä selailua av-palstalla ja sit nukkumaan jos uni tulis. Ap

[/quote]

Hyvä, että on helpottanut.

t. toinen paniikkihäiriöstä kärsivä

Vierailija
15/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin krypton aina esiin jos sain yöllä kohtauksia. Kannattaa myös tutustua naputtelutekniikkaan jossa naputellaan kehoa. Löytyy netistä ohjeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä