Paniikkikohtaus! Piristystä!
Vaikka youtubesta jottai, ihan mitä vaan piristävää... Sydän hakkaa tuhatta ja sataa enkä pysty millään rauhoittumaan. Lohduttakaa :(
Kommentit (15)
Arvaa olenko yrittänyt ennenki... Ei auta
eihän tuommoinen auta. Sä olet sen kanssa yksin ja opettela hyväksymään se. Yleensä yölliset paniikkikohtaukset johtuu päihteistä, oliko liskojen yö tai seuraava yö?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:33"]eihän tuommoinen auta. Sä olet sen kanssa yksin ja opettela hyväksymään se. Yleensä yölliset paniikkikohtaukset johtuu päihteistä, oliko liskojen yö tai seuraava yö?
[/quote]
En ole alkoholia kuukausiin käyttänyt. Enkä muita aineita ikinä edes ole kokeillut. On kyllä ahdistukseen lääkkeetkin, ja niitä aika hyvin pysyneet kohtaukset kurissa. Nyt sattui pitkästä aikaa tulemaan. :/
Mua ahdisti äsken, joten googlasin kuvia kylpyankoista. Unohtui vähän ahdistus, kun ne jotkut ankat oli niin kummallisia. Onko sulla ap jotain söpöjä lempiasioita?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:40"]Mua ahdisti äsken, joten googlasin kuvia kylpyankoista. Unohtui vähän ahdistus, kun ne jotkut ankat oli niin kummallisia. Onko sulla ap jotain söpöjä lempiasioita?
[/quote]
Voi ei ihana:') no hmm, pidän kissoista ja minulla itsellänikin on kissoja. Olen niitäkin silitellyt, vähän helpottaa. Kyllä tämä tästä, vielä vähän henkeä ahdistaa..
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:40"]Mua ahdisti äsken, joten googlasin kuvia kylpyankoista. Unohtui vähän ahdistus, kun ne jotkut ankat oli niin kummallisia. Onko sulla ap jotain söpöjä lempiasioita?
[/quote]
Siis se kummallisuus vei huomiota. Mulla ei oikein toimi kännykällä av, niin en pystynyt muokkaamaan järkevämmäksi tota äsken. Mulla nousee ahdistus aina öisin.
Samuli Edelmann -ei mitään hätää .
Terv. Enska.."se oon kaauuuheeta,muuiista pitäää se tuurvaväli"
Tämä tepsii paniikkikohtaukseen (VAIN KOTONA), makaa sängyllä,tunge pääsi muoviämpäriin,
jotta saat hiilidioksidia runsaasti,jos ei helpota,laita kuulokkeet korville ja kuuntele jotain tosi
rankkaa heavymet-bändiä tunnin verran ihan täysillä !!! Kas kuidas on paniikis häivänd....
Jotain paniikkihäiriöistä tietäville sanon täten,paniikkihäiriökohtaus ilmenee n.99 %
ulkosalla tai muualla toisten ihmisten seurassa,kotona 1 % tapauksissa. Jos kohtaus olla oige
vahvistamist,helistä apu telefooni nummero 112 !! Älka kaik usomisest johongi hoono
hoidaja,ei ne kaige tea,vaik väitta....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kato youtubesta vaikka "Funny cats" videoita. Saa mun ahdistuksen hetkeks muualle.
Kärsin ite paniikkikohtauksista ja mulla auttaa esim just jonkun tv-ohjelman kattominen tai jonkun perheenjäsenen kanssa viestittely.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:17"]Tämä tepsii paniikkikohtaukseen (VAIN KOTONA), makaa sängyllä,tunge pääsi muoviämpäriin,
jotta saat hiilidioksidia runsaasti,jos ei helpota,laita kuulokkeet korville ja kuuntele jotain tosi
rankkaa heavymet-bändiä tunnin verran ihan täysillä !!! Kas kuidas on paniikis häivänd....
Jotain paniikkihäiriöistä tietäville sanon täten,paniikkihäiriökohtaus ilmenee n.99 %
ulkosalla tai muualla toisten ihmisten seurassa,kotona 1 % tapauksissa. Jos kohtaus olla oige
vahvistamist,helistä apu telefooni nummero 112 !! Älka kaik usomisest johongi hoono
hoidaja,ei ne kaige tea,vaik väitta....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Mitä sä oot vetäny?
Simon's cat -videopätkät youtubessa
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:41"]Simon's cat -videopätkät youtubessa
[/quote]
Hihii mie oon kahtonu niit ennenki, nyt on kyllä jo ahdistus helpottanu. Nyt vaa semmone pöhnä olo, vähän vielä selailua av-palstalla ja sit nukkumaan jos uni tulis. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:41"]Simon's cat -videopätkät youtubessa [/quote] Hihii mie oon kahtonu niit ennenki, nyt on kyllä jo ahdistus helpottanu. Nyt vaa semmone pöhnä olo, vähän vielä selailua av-palstalla ja sit nukkumaan jos uni tulis. Ap
[/quote]
Hyvä, että on helpottanut.
t. toinen paniikkihäiriöstä kärsivä
Mä otin krypton aina esiin jos sain yöllä kohtauksia. Kannattaa myös tutustua naputtelutekniikkaan jossa naputellaan kehoa. Löytyy netistä ohjeita.
Hengitä pussiin.