Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko luitte Matias Riikosen Mataran?

Vierailija
20.09.2021 |

Yllättävä kirja, siis erilainen kuin oikein mikään. Yllätti myös se, kun googlailin, mistä kaukaa, metsien keskeltä Riikonen on kotoisin. On käynyt koulunsa Itäkeskuksessa. On kyllä uskomaton kirjoittaja.

Suosittelen Mataraan uppoamista, jos vaikka haluatte päästä koronamaailmasta ja muusta vouhotuksesta jonnekin lapsuuden intensiiviseen maailmaan ja syvälle luontoon. Jos Matara vaatii liikaa (ei ole siis kyllä mikään vaikea luettava), lukekaa Riikosen riemastuttava esikoinen Nelisiipinen lokki.

Oikeasti Matara on onneksi itselläni vielä kesken. Mutta suosittelen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä muitakin Riikos-faneja, onhan?

Vierailija
2/6 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tuo lokki on hieno kirja aikanaan luin sen ja tuo Matara jäi Itselläni kesken. Voi olla että tein virheen? Riikonen on kyllä vähälle huomiolle jäänyt lahjakas kirjoittaja jolle soisi tunnustusta enemmän kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lue mitään, mistä joku sanoo "riemastuttava". Jumptihuiti ja pihkura sentään, on varmasti jänskä kirja noin niin kuin aikuisille!

Ja sähän oot vaan epätoivoinen kustantamon palkkaama palstamainostaja tai kirjailija itse. Ei mee läpi.

Vierailija
4/6 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Tuo lokki on hieno kirja aikanaan luin sen ja tuo Matara jäi Itselläni kesken. Voi olla että tein virheen? Riikonen on kyllä vähälle huomiolle jäänyt lahjakas kirjoittaja jolle soisi tunnustusta enemmän kuin nyt.

Minä kyllä suosittelen vielä joskus rauhallisen ajan kanssa tarttumaan Mataraan.

Vierailija
5/6 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lue mitään, mistä joku sanoo "riemastuttava". Jumptihuiti ja pihkura sentään, on varmasti jänskä kirja noin niin kuin aikuisille!

Ja sähän oot vaan epätoivoinen kustantamon palkkaama palstamainostaja tai kirjailija itse. Ei mee läpi.

Joo, jos olisin kustantamon palkkaama tai itse kirjailija, tuskin kuitenkaan sitten käyttäisin noin hölmöjä sanoja. Täysin mahdotontahan kenenkään on vain vaikuttua kirjasta niin, että siitä riemastuneena haluaa päästä kirjasta keskustelemaan.

Vierailija
6/6 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut Hesarilta Matarasta arvostelua, mutta ei ole kuulunut :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan