Nordean tuplaveloitus
Kuinkas monelta on hävinnyt rahaa tililä. Itseltä kaikki viikonlopun ostokset veloitettu kahteen kertaan. Täytyy olla ilmeisesti pari päivää syömättä.
Kommentit (14)
Ja kattokooki, et rahat palautuu taikka rikosilmotus lähtee
Osalla Nordean korttiasiakkaista näkyy tiedoissa sekä veloitettu korttimaksu että katevaraus samasta ostoksesta. Vika pyritään saamaan korjattua mahdollisimman pian, Maria Korpela Nordean viestinnästä kertoo sähköpostitse.
Hänen mukaansa tilanne ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä.
Nordea pahoittelee tilannetta ja asiakkaille mahdollisesti aiheutunutta haittaa.
Voi olla suunniteltu juttu. Tuolla summalla minkä on pimittäny asiakkailta tekee pankki ison tilin jollain lyhytaikaisella sijoituksella. Paljonkohan Nordealla on asiakkaita? Moni tekee isoimmat ostokset juuri viikonloppuna.
Jostain pankkikorttiostoksistako on kyse? Siis olette maksaneet kortin debit-puolelta? Vai onko tätä tapahtunut myös luottokorttien kohdalla?
"Osalla Nordean korttiasiakkaista näkyy pankkitilin tiedoissa sekä veloitettu korttimaksu että katevaraus samasta ostoksesta. Korttiostoja ei ole veloitettu kahteen kertaan. Vika pyritään saamaan korjattua mahdollisimman pian. Tilanne ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä. Pahoittelemme tilannetta ja asiakkaille mahdollisesti aiheutunutta haittaa."
Tällaista Nordean etusivulla, ei siis mitään hätää. Siellä näkyy vain tilapäisesti väärä saldo.
On siellä yksi ylimääräinen katevaraus, jolla ei ole merkitystä kunhan korjaantuu. Onneksi oli säästäväinen viikonloppu.
Onko nordean 2miljardin euron osingot menneet maksuun?
Asiakkaiden tilit tyhjennetty sen takia.
Ihan normaali luototon debit hurahti miinukselle. Melkoinen säikähdys! Saisivat kyllä laittaa muutaman euron korkoa lainaamastaan summasta, eikä ainakan mitään ylitysmaksuja.
Vierailija kirjoitti:
"Osalla Nordean korttiasiakkaista näkyy pankkitilin tiedoissa sekä veloitettu korttimaksu että katevaraus samasta ostoksesta. Korttiostoja ei ole veloitettu kahteen kertaan. Vika pyritään saamaan korjattua mahdollisimman pian. Tilanne ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä. Pahoittelemme tilannetta ja asiakkaille mahdollisesti aiheutunutta haittaa."
Tällaista Nordean etusivulla, ei siis mitään hätää. Siellä näkyy vain tilapäisesti väärä saldo.
Jos näkyy että tili on miinuksella vaikka pitäisi olla pari sataa enkä saa mitään ostettua sen takia niin kyllä ne rahat on ihan poissa.
Näyttäisi että on mennyt aika montakin maksua tuplana. En olisi tätä huomannut tarkistaa jollei mediassa olisi ollut juttua. Itse Nordean mobiilipankissa ei tietoa ollut ellei se sitten sattunut olemaan niissä kymmenissä viesteissä joita pankki minulle lähettää ja joita koskaan en aukaise. Onneksi tilillä on rahaa.
Oli noloa tänään apteekissa kun kortti ei toiminutkaan. Onneksi oli luottokortti.
Rikollista touhoa, jotain korvauksia olis syytä tulla tai pankki vaihtuu toiseen ja vaihtuu se kyllä muutenki, ainasia ongelmia nordealla ja loppua ei näy, nyt riitti!!!
Siellä on taas asiantuntijat kuulemma väkerrelleet sunnuntaina jotain ohjelmisto- tms. päivitystä. Oho ja hups, olisiko sillä jotain tekemistä ma-aamun katevaraustuplausten kanssa...? Nordea kuulemma tutkii. Mulla noin 250 euroa virheellisesti katevarattuna. Alkaa jo vaikuttaa.
Sama. Tili meni miinukselle sen takia. Onko tietoa koska palauttaa rahat?