Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmakarvojen värjäykseen apua! allergiaa

Vierailija
03.11.2014 |

Moikkelis moi, olen tässä värjäilemässä kulmiani kestovärillä kotona ja pakkausselostetta lukiessani tuli esiin herkkyystestit, ja aloin puntaroimaan että onko sitä herkkyystestiä pakko pitkittää se 48 tuntia mitä ohjeissa sanotaan?

Lisäksi olen huolissani saanko jonkinlaisen kuolettavan allergiakohtauksen jos menen laittamaan tuota myrkkyä nyt sitten kulmiini? Kyseessä tosiaan refectocilin väri, ja ainesosiin kuuluu näköjään pienen googletuksen jälkeen montaa allergialle herkistävää ainetta. Olen joskus nuoruusvuosinani värjäillyt hiuksiani, eli mitä luultavammin herkistynyt kaikenlaisille myrkyille. Mutta voinko kuolla tai joutua teholle jos nyt lätkäisen lusikallisen tuota kyseistä väriä naamaani? Ja täytyy vielä huomauttaa että olen aika herkkäihoinen, ollut ainakin joskus nuorena tästä hetkestä en tiedä.

Apuja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaisiahan nuo vakavat allergiakohtaukset ovat, mutta kyllä niistä uutisoidaan aina silloin tällöin.

Vierailija
2/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvoja ei saa värjätä hiusvärillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:35"]

[/quote]

Mutta kulmakarvoille on oma kestovärjäysaine, josta ap puhui (päättelen näin siitä, että hän mainitsi merkinkin, ja käsittääkseni Reflectocil ei tee hiusvärejä).

Vierailija
4/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:35"]

[/quote]

Kuka on värjäämässä hiusvärillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme