Puhutaan SISUSTUSBLOGEISTA!
Täällä aina jauhetaan pipsasta ja noista muoti- tai perhebloggaajista, mutta mitä sisustusblogeja te seuraatte?
Itse kaipaisin vinkkejä tanskalaistyylisistä ja retrotyyliblogeista! Retro ja moderni -blogi tulee mieleen mutta sitä ei tee mieli lukea koska kuvat ovat aivan ala-arvoisia!
Laittakaa linkkejä lempi sisustus blogeistanne!
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:19"]Minulla on suomalaisten 2011-kauden mielikuvituksettomien valkoisten kotien ähky blogien kautta, joten kaipaisin jotain ajankohtaista jossa hyödynnetään erilaisia ja eri sävyisiä puulajeja, kauniita eloisia tekstiilejä ja suositaan kodikasta tunnelmaa, "klinikka/labra-sisustuksen" sijaan.
[/quote]
Sama täällä! Itse tykkään Projekti verkarannasta, oli Suomen kaunein koti- ohjelmassakin viime viikolla.
Parolan asema on klassikko :) tietääkö joku mikä blogi se on missä pariskunta asuu vanhaa koulua, harmittaa kun en muista sen nimeä.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:10"]Riuttala old school?
[/quote]
No just se! Kiitos! Muita hyviä blogeja??
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:17"]Mites olis "Vihreä talo"?
[/quote]
Liian mummolaa mun makuun
Valkoinen Harmaja, itse tykkään enemmän desig-sisustuksesta. Mummonmökki ja romanttisuus ei iske lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:21"]Valkoinen Harmaja, itse tykkään enemmän desig-sisustuksesta. Mummonmökki ja romanttisuus ei iske lainkaan.
[/quote]
Tylsää ja persoonatonta, samaa kastia modernisti kodikkaan kanssa. Sellaista sisustusta jota jokainen osaa jos on tarpeeksi rahaa. Mua kiinnostaa pienen budjetin sisustajat, niillä onneks luovuutta
Parolan asemalla on kaunis sisustus ja kaunis blogi, mutta varmaan vuoden verran postaukset ovat olleet aivan tyhjänpäiväisiä, "lue lisää viikonlopun Ilonasta".
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:49"]suurperheen arkea
[/quote]
Kävin katsomassa.. Voi järkytys! Pimeitä kuvia, ahdas kämppä sisustettu jollai minimanikamalla. Yäk.
Kolmen tähden koti! Runsas ja kodikas tyyli. Ei liian maalaisromanttinen muttei liian modernikaan. Projekti Verkarannan sisustuksesta tykkään myös, mutta muuten joku tökkii siinä blogissa... Kirjoitustyyli on jotenkin teennäisen oloinen.
Minulla on suomalaisten 2011-kauden mielikuvituksettomien valkoisten kotien ähky blogien kautta, joten kaipaisin jotain ajankohtaista jossa hyödynnetään erilaisia ja eri sävyisiä puulajeja, kauniita eloisia tekstiilejä ja suositaan kodikasta tunnelmaa, "klinikka/labra-sisustuksen" sijaan.