Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako hoitajat leikata Tk:ssa varsiluomen pois?

Vierailija
03.11.2014 |

Mulla on kaulassa tosi veemäinemn varsiluomi joka kutisee ja on jatkuvasti ärtynyt kun räplään sitä. En uskalla itse hirttää. TARVIIKO siihen leikkaamiseen lääkäriä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Minulta on poistanut sh ja samoin olen itse niitä hirttänyt ohuella langalla.

Vierailija
2/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:58"]Ei tarvi. Minulta on poistanut sh ja samoin olen itse niitä hirttänyt ohuella langalla.
[/quote]

Eli hoitsulle vaan aika? Ne tunnistaa onko kyseessä varsiluomi ettei tarvi lääkärin mielipidettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyppinyt ihan itse, sellaisia aika pieniä.

Vierailija
4/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:58"]Ei tarvi. Minulta on poistanut sh ja samoin olen itse niitä hirttänyt ohuella langalla.
[/quote]

Eli hoitsulle vaan aika? Ne tunnistaa onko kyseessä varsiluomi ettei tarvi lääkärin mielipidettä?
[/quote]
Juu ja ne lähetetään tutkittaviksi automaattisesti jos käyt ne poistattaa. Lääkäri poistaa ainoastaan jos tarvitsee veitsellä ihoa leikata. Minulta sh venytti luomea pinseteillä ja lapsi saksilla tyvestä pois.

Vierailija
5/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*napsi

Vierailija
6/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sattuuko se miten?

Vierailija
7/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo sama ongelma, ja niitä varsiluomia on monta. Ajattelin että jos itse leikkaisin. Riittääköhän jos pyyhkäisee sakset desifiointiaineella?  (kun ei noita voi oikein keittää kun on muoviset nuo kädenkohdat, niin nehän sulaa.)

Vierailija
8/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:58"]Ei tarvi. Minulta on poistanut sh ja samoin olen itse niitä hirttänyt ohuella langalla. [/quote] Eli hoitsulle vaan aika? Ne tunnistaa onko kyseessä varsiluomi ettei tarvi lääkärin mielipidettä? [/quote] Juu ja ne lähetetään tutkittaviksi automaattisesti jos käyt ne poistattaa. Lääkäri poistaa ainoastaan jos tarvitsee veitsellä ihoa leikata. Minulta sh venytti luomea pinseteillä ja lapsi saksilla tyvestä pois.

[/quote]Ei niitä mihinkään lähetetä vaan roskiin menevät suoraan. Edes hyvänlaatuisen näköisiä "tavallisia" luomia eivät laita tutkimukseen.

Vierailija
9/9 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyppinyt pienet varsiluomet pois pinseteillä eivätkä ole takaisin tulleet. Mutta pakaroideni väliin kasvaneen ison varisluomen poistin peilin avulla Wartnerin nestemäisellä typellä joka on tarkoitettu syylien jäädyttämiseen:D