Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pattitilanne

Vierailija
02.11.2014 |

Ihan helvatan vaikea tilanne. Olen naimisissa ja tähän olen aina halunnutkin mutta sitten tulee se pattitilanne. Meidän koko suhde on ollut yhtä myrskyä alusta saakka...niistä on kuitenki vielä aina selvitty ilman eroa joka oikeastaan on suorastaan ihme. Minulla on tunne että oltaisiin erottu jo ajat sitten jos olisin antanut periksi mutta en ole...ja nyt minulla on tunne että olisi pitänyt koska tunnen että kuolen tähän ahdistukseen...että olisin onnellisempi jossain muualla. Lisää ongelmaa tähän kaikkeen tuo se että on yhteinen lapsi jota kumpikin rakastaa yli kaiken.

Sitten se että eteeni astui muutama vuosi sitten henkilö johon ihastuin välittömästi...aikasemmin kun elämä oli hyvää niin en edes katsonut muihin...olen yrittänyt ajaa tätä ihastusta pois mielestäni ja unohtaa hänet...siinä kuitenkaan onnistumatta...menee viikko tai kaksi ja huomaan että sama tunne on edelleen...vielä vahvempana...en siis voi unohtaa ja päästä irti. Lisäksi tiedän että tällä ihastukseni kohteella on minuun syvät tunteet olemassa. Hän on jotain sitä mitä lapsena haaveilin puolisoni olevan...täysin vastakohta nykyiselle puolisolleni.

Mitä teen...olen täysin hukassa ja pakoilen omia ajatuksianikin jo niin pää sekoaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, mutta täällä sama tilanne. Mitään vakavaa en ole tehnyt, mutta mielessä se on kyllä ollut ja usein, lähes koko valveillaoloajan. Vertailen miehiä keskenään ja haaveilen toisesta, mutta en pysty kuvittelemaan hänen kanssaan kuitenkaan elämää, niin kiinni omassa miehessäni olen. Välimatka helpottaa tilannetta ja se, jos mieheni vähän panostaa yhdessäoloon. Silloin muistan taas mihin hänessä ihastuin. Hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä