Olen kahdesti rokotettu mutta minua ei kiinnosta pätkääkään onko joku toinen rokotettu vai ei
Joten voisiko tämän rokotteista, maskeista ja ylipäätään Koronasta lässyttämisen jo lopettaa.
Ei muuta.
Kommentit (17)
Sama tilanne. En oikein jaksa edes uskoa, että nuo rokottamattomista vouhottavat ovat oikeita ihmisiä. En tunne ketään, jota muiden rokotukset stressaisivat. Lähes kaikki tuntemani ovat rokotettuja kuten minä ja perheenikin.
Just näin.
Kyllä sen sitten huomaa jos pandemia alkaa uudestaan. Mietitään sitten mitä tehdään.
Nyt ei ole missään mitään pandemiaa.
M*muset eivät näköjään ota rokotteita. Miksi pitäisi muiden välittää?
Sama. Nämä rokottamattomat ovat ihan hysteerisiä rokotuksen suhteen ja paranoidisia sen suhteen, että joku olisi kiinnostunut niistä.
Ei olisi sun kannattanut tätäkään ketjua aloittaa…..
Yhteiskunta auki koska kaikilla on ollut mahdollisuus rokotteeseen.
Täysin samaa mieltä. Uskon, että useimmat rokotevastaiset aloitukset täällä ovat yhden tai kahden ihmisen tekemiä. Kuitenkin yli 80% on ottanut rokotteen. Me mieheni kanssa ja lähipiirimme ollaan kaikki rokotettuja ja eletään jo ihan normaalia elämää. Matkoillakin ollaan jo käyty ja odotellaan just sveitsiläisiä ja ruotsalaisia ystäviämme kylään. Good bye korona. Ja kyllä, otan kolmannen ja vaikka neljännenkin rokotteen jos tarvii.
Itsekäs paska. Vaikka sinä olet rokotettu niin kannattaisi ajatella niitä viattomia alle 12-vuotiaita lapsia, jotka eivät näitä rokotuksia saa. Eli pitäkää vielä maskeja ihmiset. Joulukin tuloillaan.
Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.
Samaa mieltä
Tosin en ole kovinkaan varma etteikö Korona vielä palaa tavalla tai toisella
Enkä ole varma miten paljon rokotteisiin luotan.
Siksi jokainen tehköön kuten parhaaksi kokee.
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs paska. Vaikka sinä olet rokotettu niin kannattaisi ajatella niitä viattomia alle 12-vuotiaita lapsia, jotka eivät näitä rokotuksia saa. Eli pitäkää vielä maskeja ihmiset. Joulukin tuloillaan.
Minä teen töitä päiväkodissa. En ole kuullut yhdestäkään lapsesta Suomessa jolle Korona olisi ollut vakava.
Kauankohan tämä ketju saa olla täällä? Nythän saa vain riidellä ja pitää valita joku puoli - me vastaan ne. Kaikki järkevät ulostulot poistetaan, kun meille halutaan lietsoa jotain vastakkainasettelua antamalla ihmisten uskoa, että kaikki muut ovat jonkin äärilaidan hulluja.
Mä en edes tiedä mitä rajoituksia enää nykyään on. Vai onko edes mitään? Maskia käytän kyllä edelleen vaikka olenkin kahdesti rokotettu. Oon jo tottunut enkä pidä sitä mitenkään häiritsevänä. Ehkä sen ansiosta (tai sitten ihan sattumalta) oon hyvin säästynyt muiltakin taudeilta. Rokotukset otin lähinnä matkustamista helpottamaan. Mulle on ihan sama mitä muut tekevät.
Olen ottanut molemmat rokotukset joista viimeisin muutama nikko sitten. Muistiongelmia ja päänsärkyä ja justin... panko olive vaan ottaa
Olen samaa mieltä. Nyt on aika luopua kaikista rajoitteista. Kaikki jotka haluavat ovat nyt saaneet rokotteensa.