Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kahdesti rokotettu mutta minua ei kiinnosta pätkääkään onko joku toinen rokotettu vai ei

Vierailija
17.09.2021 |

Joten voisiko tämän rokotteista, maskeista ja ylipäätään Koronasta lässyttämisen jo lopettaa.

Ei muuta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Nyt on aika luopua kaikista rajoitteista. Kaikki jotka haluavat ovat nyt saaneet rokotteensa. 

Vierailija
2/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin itse lässytät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. En oikein jaksa edes uskoa, että nuo rokottamattomista vouhottavat ovat oikeita ihmisiä. En tunne ketään, jota muiden rokotukset stressaisivat. Lähes kaikki tuntemani ovat rokotettuja kuten minä ja perheenikin.

Vierailija
4/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
5/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin.

Kyllä sen sitten huomaa jos pandemia alkaa uudestaan. Mietitään sitten mitä tehdään.

Nyt ei ole missään mitään pandemiaa.

Vierailija
6/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M*muset eivät näköjään ota rokotteita. Miksi pitäisi muiden välittää?

Vierailija
7/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Nämä rokottamattomat ovat ihan hysteerisiä rokotuksen suhteen ja paranoidisia sen suhteen, että joku olisi kiinnostunut niistä.

Vierailija
8/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi sun kannattanut tätäkään ketjua aloittaa…..

Vierailija
9/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta auki koska kaikilla on ollut mahdollisuus rokotteeseen.

Vierailija
10/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Uskon, että useimmat rokotevastaiset aloitukset täällä ovat yhden tai kahden ihmisen tekemiä. Kuitenkin yli 80% on ottanut rokotteen. Me mieheni kanssa ja lähipiirimme ollaan kaikki rokotettuja ja eletään jo ihan normaalia elämää. Matkoillakin ollaan jo käyty ja odotellaan just sveitsiläisiä ja ruotsalaisia ystäviämme kylään. Good bye korona. Ja kyllä, otan kolmannen ja vaikka neljännenkin rokotteen jos tarvii.

Vierailija
11/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs paska. Vaikka sinä olet rokotettu niin kannattaisi ajatella niitä viattomia alle 12-vuotiaita lapsia, jotka eivät näitä rokotuksia saa. Eli pitäkää vielä maskeja ihmiset. Joulukin tuloillaan.

Vierailija
12/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.

Vierailija
13/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä

Tosin en ole kovinkaan varma etteikö Korona vielä palaa tavalla tai toisella

Enkä ole varma miten paljon rokotteisiin luotan.

Siksi jokainen tehköön kuten parhaaksi kokee.

Vierailija
14/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs paska. Vaikka sinä olet rokotettu niin kannattaisi ajatella niitä viattomia alle 12-vuotiaita lapsia, jotka eivät näitä rokotuksia saa. Eli pitäkää vielä maskeja ihmiset. Joulukin tuloillaan.

Minä teen töitä päiväkodissa. En ole kuullut yhdestäkään lapsesta Suomessa jolle Korona olisi ollut vakava.

Vierailija
15/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan tämä ketju saa olla täällä? Nythän saa vain riidellä ja pitää valita joku puoli - me vastaan ne. Kaikki järkevät ulostulot poistetaan, kun meille halutaan lietsoa jotain vastakkainasettelua antamalla ihmisten uskoa, että kaikki muut ovat jonkin äärilaidan hulluja.

Vierailija
16/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä mitä rajoituksia enää nykyään on. Vai onko edes mitään? Maskia käytän kyllä edelleen vaikka olenkin kahdesti rokotettu. Oon jo tottunut enkä pidä sitä mitenkään häiritsevänä. Ehkä sen ansiosta (tai sitten ihan sattumalta) oon hyvin säästynyt muiltakin taudeilta. Rokotukset otin lähinnä matkustamista helpottamaan. Mulle on ihan sama mitä muut tekevät.

Vierailija
17/17 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut molemmat rokotukset joista viimeisin muutama nikko sitten. Muistiongelmia ja päänsärkyä ja justin... panko olive vaan ottaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi