Kaikki tänne, ketkä rakastan joulua!
Joulu on niin ihanaa aikaa. Se tunnelma... Ei sitä voi edes kuvailla. Tiedän, olen aikaisessa, mutta enää vajaa kaksi kuukautta! <3 peukkua ylös, jos tykkäät joulusta ja alas, jos et.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:22"]Täällä toinen! Joulu <3
[/quote]
Oi ihanaa! :) mieheni en pidä joulusta, niin yksin aina fiilistelen. :D
Minä! Kädet syyhyää jo mun "joulukaapille" penkomaan valoja yms.. Oon jo valmiiksi suunnitellu koristeiden paikat ;)))
Oletteko jo hankkineet joululahjoja? Minulla ensimmäist jo paketeissa :) -2
Mmm, se riisipuuron, kuusen ja kinkun tuoksu... Ja tietysti aattona katson vieläkin Lumiukon. Lapsesta asti ollut tapana. <3 ap
Täällä toinen yksin fiilistelijä, luon joulun tunnelman kuten aina. Miehellä ei olisi mitään jouluista, nyt on useita valosarjoja, lyhtyjä, kynttilöitä ym.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:29"]Oletteko jo hankkineet joululahjoja? Minulla ensimmäist jo paketeissa :) -2
[/quote]
Pari pientä lahjaa jemmassa, mutta ei vielä sen kummemmin. Tuskin kovin monelle ostankaan. Joillekin ajattelin piirtää taulun, kun ovat lapsistaan yms. Kuvia toivoneet.
Miten niin kaksi kuukautta? Ensimmäinen adventti on kuukauden päästä, silloin alkaa joulunaika (advent = odotus( ja se loppuu Loppiaiseen tammikuussa 2015. :D
1. adventtina viritellään valot parvekkeelle (ovat siellä 2. pääsiäispäivään), aletaan suunnitella jouluherkkuja, kuka tulee minnekin kyläilemään ja koska, kartoitetaan lahjatoiveita (vaikka joitakin lahjoja on jo piilossa tai muuten hoidossa).
Joulun valo on juuri niin ihmeellinen ja kaunis, kun sitä edeltää syksyn pimeä, siksi yritän malttaa joulukuun alkuun asti.
Tiedän kyllä että on ihmisiä, joiden mielestä kesä on ohi juhannuspäivänä ja joulu kestää 24.-25.12., ja se on heidän valintansa ja oikeutensa. Rakastan ns. suuria pyhiä (joulu ja pääsiäinen). :D
Rakastan lahjojen saamista ja antamista, joten joulu on paras juhla! Lapsena rakastin enemmän saamista, nykyään antamista. Pitkin vuotta katselen lahjasilmällä ja kirjoittelen ylös tai ostelen mitä kaikkea antaisin.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:36"]Miten niin kaksi kuukautta? Ensimmäinen adventti on kuukauden päästä, silloin alkaa joulunaika (advent = odotus( ja se loppuu Loppiaiseen tammikuussa 2015. :D
1. adventtina viritellään valot parvekkeelle (ovat siellä 2. pääsiäispäivään), aletaan suunnitella jouluherkkuja, kuka tulee minnekin kyläilemään ja koska, kartoitetaan lahjatoiveita (vaikka joitakin lahjoja on jo piilossa tai muuten hoidossa).
Joulun valo on juuri niin ihmeellinen ja kaunis, kun sitä edeltää syksyn pimeä, siksi yritän malttaa joulukuun alkuun asti.
Tiedän kyllä että on ihmisiä, joiden mielestä kesä on ohi juhannuspäivänä ja joulu kestää 24.-25.12., ja se on heidän valintansa ja oikeutensa. Rakastan ns. suuria pyhiä (joulu ja pääsiäinen). :D
[/quote]
Niin no totta, eihän tässä ole kuin vain kuukausi! :D
Siis KETKÄ RAKASTAVAT JOULUA. Osaan kirjottaa. :D