Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lähiaikoina ilmaantunut alavatsakipu/särky voisi johtua?

Vierailija
31.10.2014 |

Olen 21-vuotias nuori nainen, ja lähiaikoina olen alkanut tuntea kivun tunnetta alavatsassa. (Ei kuitenkaan kuukautiset alkamassa/meneillään, erilaista kipua). En osaa sanoa, onko kipua ollut jo pitempään, mutta ainakin 2 viikkoa. Sellaista vähäistä särkyä, en kuitenkaan tarvitse särkylääkettä ja pystyn toimimaan normaalisti kivuntunteesta huolimatta.. Enkä välttämättä edes huomaa sitä, jos en ajattele asiaa. Välillä särky säteilee selkäänkin. Mitä luulette, pitäisikö mennä lääkäriin selvittämään alavatsakivun syy, jos se ei sinäänsä haittaa elämää, mutta häiritsee kyllä mielessäni..:/? Mistäköhän kipu voisi johtua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu voi johtua mistä vaan.

Umpisuolentulehdus, sukupuolitauti, munasarjasyöpä tai ihan mikä tahansa voi olla syynä.

Jos kipua on jatkunut jo viikkoja kannattaa ehdottomasti mennä lääkäriin!

Vierailija
4/4 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 4 vuotta kovia alavatsakipuja. Kyseessä voi olla mikä tahansa. Virtsatien/rakon tulehdus (ei kirvele välttämättä, voi aiheuttaa pelkkää vatsakipua), endometrioosi, joku sukupuolitauti tai tulehdus, joku ruoka-aineallergia/keliakia/laktoosi-intoleranssi, IBS jne jne. Minulla oli laktoosi-intoleranssi ja IBS.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi