Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vois kuulla juoruja itsestään jos ei kuulu sisäpiiriin

Vierailija
16.09.2021 |

Siis ku asun tuppukylässä ni haluisin kauheesti tietää jotai juoruja itsestäni niitä on ihan varmasti:D koska oon omalaatunen nii joo. Ei sillä väliä muuten mitä ihmiset juttelee mut olis hauska tietää. Vois olla kyl et senjälkee lähtisin toiseen kaupunkiin😂

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikana ainaki on liikkunut kaikkee noloo mut mun tietoo ei oo tullu mitään koska ei oo kavereita tääl. Kaikki kaverit on toisel puolel Suomee.

Vierailija
2/7 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh onneksi pääsin pois tuppukylästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl varmaa jotai tosi pahojaki on ku tosiaa ei oo kavereita tääl. Ei vaa oo tullu sellasta kemiaa oikee et tulis niin hyvin toimeen. Ja tuppukylässä on tunnetusti aika raakaakin kiusaamista mitä oon lukenut lehdistä. Esim Sysmässä.

Vierailija
4/7 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodel.

Vierailija
5/7 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet kuulu piireihin, mitä väliä, puhuvatko jotain? Kirjoita asioita someen niin helpotat juoruilua.

Vierailija
6/7 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jodelissa saa puhua nimillä että sinällään ei toimi. Jossai snapchatissa varmaan jos tekeytyis toiseks henkilöksi ja tunkisin "kiusaajien" ryhmiin.

Edellisessä koulussa mun kiusaaminen oli sitä että luokan tytöt kuvas kännyllä musta epäonnistumisvideoita just snäppiin.ja puhuivat sontaa opettajien kanssa .

Vierailija
7/7 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kävi niin etten saanu osallistua enää tunneille ja opet oli mukana täs sirkuksessa. Tää on aika creepyä että omat opet alkaa myös kiusaamaan