Kuinka usein naisen on soveliasta tehdä aloite seksiin pitkässä suhteessa?
Kommentit (27)
Riippuu täysin keskinäisestä suhteesta ja aloitteen tyylistä.
Kokeeko mies aloitteellisuuden painostuksena? :O hitto. Enpä olis arvannut.
Minkä tyylinen aloite painostaa vähiten?
Ap
Luulis ettei pitkässä suhteessa enää tommosia tarttis miettiä :/
Muista kuitenkin, että miehen vartalo on hänen omansa ja vain hänellä on siihen valta. Käsiksi et saa käydä vaikka kuinka tekisi mieli jos mies ei halua!
No kun tarttee, etenkin kun olen käynyt käsiksi. On mies sen jälkeen aloitteita tehnyt, mutta itse en ole, koska oli niin nöyryyttävää saada pakit. Ap
Ajattelin itse että kerran kuussa, niin mies ei ainakaan koe painostusta. Eikä myöskään voi väittää, etten koskaan tekisi aloitetta. Mutta miten se kannattaisi tehdä? Kysyä vain että pannaanko?
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:51"]
No kun tarttee, etenkin kun olen käynyt käsiksi. On mies sen jälkeen aloitteita tehnyt, mutta itse en ole, koska oli niin nöyryyttävää saada pakit. Ap
[/quote]
"yhyy ikävää saada pakit"
Voi vitun ämmä, kasvata pillu saatana!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:53"]Ajattelin itse että kerran kuussa, niin mies ei ainakaan koe painostusta. Eikä myöskään voi väittää, etten koskaan tekisi aloitetta. Mutta miten se kannattaisi tehdä? Kysyä vain että pannaanko?
Ap
[/quote]
Mitä helvettiä? Mitäs jos ehdottaisit silloin kun mielesi tekee?
No minä ainakin ehdotan tai puhun seksistä aina kun mieli tekee, eli jos nyt ei joka päivä niin ainakin lähes. Miten? No, saatan sanoa, että tsiisus kun panettaa, tai että olen ollut ihan märkänä tänään, tai että näin taas koko yön seksiunia, joten taidan olla ihan puutteessa. Tai että oh my kun kiihotat mua just nyt. Tai että mitäs jos otettais pienet päiväunet. Tai että voisitko vähän nuolaista. Tai saatan lähettää kesken työpäivän aihetta sivuavan tekstarin. Mitä milloinkin mieleen juolahtaa. Kyllä se mies näistä ymmärtää missä mennään ;)
Olemme nelikymppisiä ja olleet yhdessä 12 vuotta, kaksi lasta.
Koko juttu tuntuu menneen pilalle, kun kesällä tein ihan liikaa ja väärin aloitteita, sitä ennen en koskaan. En vain osaa asiaa. Ap
Mun mies hämmentyy jos minä teen aloitteen. Jos hän sattuu olemaan sillä päällä itsekin, asia on ok, mutta ellei ole, mun täytyy yleensä odottaa sitä hetkeä, jolloin hänkin haluaa. Hän ei siis syty mun halustani, vaan vain omastaan. Ja ollaan siis vanha pari, 16 vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:41"]
Ettei mies koe sitä painostavana?
[/quote]
Niin usein kuin tekee mieli.
T. Mies
Ei toi mieliteko ole hyvä mittari. Ap
Jos suhteenne on noin huono kun kirjoitat, niin aika ikävä tuossa on kummankaan yhtään mitään ehdotella. Ette edes halua tuntea toisianne, ette halua puhua ja kommunikoida, tuskin edes nauratte ikinä yhdessä? Olisiko aika tehdä jotakin yhdessä tai sitten lähteä kulkemaan ihan eri polkuja? Vai meinasitko vielä viiden vuoden päästäkin miettiä voitko tehdä aloitteen seksiin? Älkää missään tapauksessa tehkö lapsia tuollaiseen suhteeseen!
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:21"]
Koko juttu tuntuu menneen pilalle, kun kesällä tein ihan liikaa ja väärin aloitteita, sitä ennen en koskaan. En vain osaa asiaa. Ap
[/quote]
Mites nyt tuntuu siltä, että ongelma ei olekaan ap:n aloitteissa tai niiden laadussa tai määrässä. Jos mies ärsyyntyy naisensa aloitteista, niin kyllä vika on silloin miehessä.
Tsemppiä ap.
Kyllä nauretaan useinkin yhdessä ja lapsia on jo kaksi. Seksi vain on ongelma. Tai ainakin yksi suuremmista, koska itsetunto-ongelmani vaikuttaa siuhen niin paljon. Ap
Ei naisen aloite painosta koskaan vaan päinvastoin
Kerran viikossa?