Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nokia Lumia 520 tai 530 tai 635, kokeimuksia tai suosituksia muista??

Vierailija
29.10.2014 |

Kuulisin mielelläni käyttökokemuksia noista otsikossa olevista kännyköistä. Lisäksi kiinnostaisi tietää, että millainen akkukesto noissa on käytännössä?

Känny pitäisi vaihtaa enkä haluaisi maksaa kännystä kun ihan maksimmissaan 250€. Kännyssä saisi olla netti, sitä en tuskin käytä pahemmin muuhun kun sähköpostin katseluun tmv. satunnaisesti. Puhun paljon puhelimessa eli akkukesto saisi olla hyvä, mutta olen ymmärtänyt, ettei näissä nykypuhelimissa läheskään kaikissa ole hyvä akkukesto. Lisäksi kirjoittelen viestejä. Eli ihan nuo perustoiminnot lähinnä tarvitsisin.

Voi ehdottaa muitakin puhelinmalleja tai merkkejä, mutta näyttö ei saisi olla ainakaan 4,5" suurempi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemuksia kun Lumia 720 ja Samsung S4 ministä. Lumiassa parempi akunkesto, mutta Samsungin akunkesto paranee huomattavasti kun ottaa kaikki taustalla pyörivät sovellukset pois käytöstä. Tosin 720/520 akunkestoa ei voi verrata, koska 720 on kolmasosan tehokkaampi akku.

Nuo vaatimukset mitä sinulla on täyttyy kyllä jokaisella älypuhelimella.

Vierailija
2/11 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Lumia 735

Se on hyvä ja uus malli.

Akunkesto on vielä parempi kuin noissa mainitsemissasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia on hyvä puhelin ja siinä on ratkaistu monta iPhonen ongelmaa.

Nykyään nuoretkin ovat siirtymässä Lumiaan, vaikka alunperin se oli ammattilaisten puhelin. Varsinkin edullisissa Lumioissa hinta-laatu on järkyttävän hyvä eli hinnan tippuessa ominaisuuksissa ei hirveästi tarvitse tinkiä. Tietysti paremmissa malleissa on OLED-näyttö. Vertaa ja huomaa ero!

Vierailija
4/11 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kädessäni Nokia 520. Halpa ja hyvä. Akku kestää useamman päivän tavallisessa käytössä mutta jos olen paljon netissä lataan päivittäin. Maksoi muuten vain 50 euroa.

Vierailija
5/11 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 520, koska halusin ostaa halvimman mahdollisen älypuhelimen ja halusin sen olevan Windows, koska se toimii parhaiten PC:ni kanssa yhteen. Puhelimella lähinnä soitan, käytän whats uppia, instaa ja nettiä sekä kameraa. Puhelin on ollut mulle ihan välttävä ja sovelluksia on tarjolla myös ihan tarpeeksi, tosin vähemmän kuin iPhonelle. 

Pari ongelmaa on ilmennyt, eli jossain vaiheessa katkoi puheluita jatkuvasti. Olin jo laittamassa puhelinta huoltoon mutta ongelma loppuikin itsestään. Mietin että puhelin oli päässyt kostumaan, koska unohdin sitä yöksi terassille useaan otteeseen tai sitten asuinalueeni kentässä oli jotain vikaa (muuton jälkeen ongelmaa ei enää ollut). En jaksanut lähteä huollattamaan, koska puhelimen toiminnoista käytän puhelinta vähiten. Toinen ongelma oli se, että läppärini ei tunnistanut laitetta mutta tämäkin vika korjaantui itsestään ja saattoi johtua läppäristäkin.

Maksoin luurista viime kesänä 79€, joten on kyllä hintansa väärtti. On kaatunut kerran, mutta ongelma korjaantui ysärimalliin akun irrottamalla (tätä ei voi iphonella tehdä)

Vierailija
6/11 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin Lumioissa on sellaista vikaa, että näyttö "jäätyy" eli menee ihan jumiin. Tähän ehkäisy on se, että sammuttaa puhelimen silloin tällöin, eli tämä ongelma koskee niitä joilla puhelin on 24/7 aina päällä.

Vierailija
7/11 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan osta lumia 800 siihen ei saa mitään sovelluksia ja 520 on huono kamera

Vierailija
8/11 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:47"]

Älä ainakaan osta lumia 800 siihen ei saa mitään sovelluksia ja 520 on huono kamera

[/quote]

Eikai Lumia 800 enää myydä. Tuskin ap. on käytettyä ostamassa.

Vierailija
9/11 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

520 toimii hyvin, ei jumitu, helppo käyttää. Puhuminen kuluttaa akkua aika vähän verrattuna netin käyttöön.

Vierailija
10/11 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ollu noin 2kk oon tykänny sain 635 ku 630:aamulla ei löytynyt,ja suosittelen ostin tän mieluummin ku trend+ hyvin pelannu suosittelen,voit estää numeron kuten iPhonellakin,Androidil ei onnistu. Mut 630 tai 635 iha ehdottomasti mun tutulla tippuu ja hajos kahdella. Suosittelen

Vierailija
11/11 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippu*