Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tälläkin palstalla on monta sairaalloisen mustasukkaista

Vierailija
29.10.2014 |

Naista/miestä jotka jatkuvasti tehtailevat pettämisprovoja ja näin ruokkivat omaa mielikuvitustaan sekä muiden kaltaisten. Jokaiseen ongelmaan löytyy sama "syy", pettäminen. Kannattaisi jokaisen tälläisen kirjoittajan miettiä sitä omaakin mielenlaatua, onko normaalia nähdä kaikkialla kieroilua, pettämistä, seksiä jne jne

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tullut mustasukkaiseksi siitä, että minä en ole hänestä mustasukkainen. vähän sekavasti kirjoitettu, mutta hän epäilee minua juuri siksi, etten omaa mustasukkaisuuden tunteita.

Vierailija
2/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sekään hyvä ole. Rakastatko oikeasti miestäsi jos et ole lainkasn mustasukkainen? Oletteko etääntyneet? Sopiva määrä mustasukkaisuutta KUULUU suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole mustasukkainen miehestäni. Ei ole ollut syytä epäillä. Tottakai jos jotain aihetta epäilyyn ilmenisi, olisin mustasukkainen.

Vierailija
4/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 08:23"]

Ei se sekään hyvä ole. Rakastatko oikeasti miestäsi jos et ole lainkasn mustasukkainen? Oletteko etääntyneet? Sopiva määrä mustasukkaisuutta KUULUU suhteeseen.

[/quote]

ei todellakaan kuulu terveeseen suhteeseen.

Vierailija
5/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Muutamat keskustelut käyty aiheesta etten koe mustasukkaisuutta. Mieheni ex-muija oli aivan sairas taas tässä asiassa. En ymmärrä miksi pitäisi olla mustis jossei siihen ole mitään syytä? Olen selittänyt ukolle, että mulla on sivan eri keinot näyttää että välitän ja rakastan.

Vierailija
6/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*aivan, ei sivan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän