onko 42.5 hyvä paino seiska luokkalaiselle
Siis ali painoinen tai lääkäri sano että hengen vaarallista ja Johtuuko huimaaminen ja sydän kivut siitä päänsärkyä oli joskus paljon. Vai valehteleeko seinäjoen lääkäri
Kommentit (11)
Punainen, koska jääkarhut eivät lauantaisin tervehdi puutarhuria.
Meillä kutosluokkalainen 65 kg ja ihan normaalipainoinen.
Ekaluokkalainen myös normipainoinen reilu 30 kiloinen joten kuulostaa vähältä jos ei pituuksia huomioida (kuten ei yleensäkään av palstalla). Itse painan yli 80 kg ja painoindeksi normaali.
Kuka seinäjoen lääkäri? Laakso? Talvitie? Kenties joku muu?
Riippuu täysin pituudestä. Mun kutosluokkalainen poika painaa 42 kiloa ja on yli 150, mutta alle 160 pitkä. Hän on hyvin hoikka ja harrastaa kilpaurheilua. Mutta on hyvin sopusuhtainen.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 06:36"]Riippuu täysin pituudestä. Mun kutosluokkalainen poika painaa 42 kiloa ja on yli 150, mutta alle 160 pitkä. Hän on hyvin hoikka ja harrastaa kilpaurheilua. Mutta on hyvin sopusuhtainen.
[/quote]
Sama!
Olisi hyvä tietää pituus, kun paino ei varsinaisesti perustu siihen millä luokalla lapsi on.
Lapsen kannalta olisi hyvä ja hyödyllistä jos hänen vanhempansa osaisivat kirjoittaa suomea.
Mun vitos luokkalainen tyttö on 164cm ja painaa 51kg ja on normi painoinen
No jos lääkärin mielestä on hengenvaarallisen alipainoinen, niin kannattaisi uskoa, etenkin kun huimaa paljon. Ite painoin ton ikäisenä kilon enemmän ja ihan terve olin. Mutta painoon liittyy myös pituus ja sukupuoli.
Jos sanoi että on hengenvaarallista niin eikai se nyt ole hyvä paino sitten... Anoreksia?
Mahdoton sanoa, riippuu täysin pituudesta.
Ehkä se lääkäri kuitenkin tietää paremmin kuin vauva.fi :)