Mun pappa kuulostaa masentuneelta puhelimessa
Ennen puhui iloisesti kaikkea, nykyään vaan huokailee ja on hiljainen. Soittoväli on myös pidentynyt huomattavasti. Olen vähän miettinyt johtuisiko tämä siitä että hänen puolisollaan eli mun mummulla on muistisairaus. Kotonaan asuvat molemmat.
Kommentit (9)
Masentuneelta vaikuttaa. Pääseekö pappa koskaan vapaalle, pois kotiympyröistä?
Täytyy varmaan koittaa saada molemmat lääkäriin että saisivat hoitoa. Selkeä muistisairaus on koska molempien käytös on muuttunut huomattavasti. Mummuni oli ennen etäinen ja ei tullut edes samaan kahvipöytään kanssamme. Nykyään vain naureskelee ja hymyilee jos tekee jotain typerää.
Pappa ei ole saanut varmaan tuikata pitkään aikaan, ja oireilee tätä. Osta mummolle paljastavaa vaatetta ja Pappa saa elämänilonsa takaisin, kun saa kellistää mummoa.
Tee heille puitteet romantiikkaa varten. Punaista lamppua ja sellaista.
Luultavasti muistisairaan kanss eläminen rasittaa.
Lisäksi se myös masentaa, sillä hän joutuu koko ajan etäämmälle vaimostaan sairauden edetessä.
Hän ei innostu mistään ei edes kalareissuista joita on tehneet paljon ennen. Eikä mistään muustakaan. Puhuu vain että nuorten pitää lenkkeillä kokoajan.
Ja etenkin mun.
Ei myöskään muista että olen pyytänyt häntä olemaan puuttumatta mun lenkkeilyihin. Mikäköhän häntä oikein vaivaa?