Milloin flunssan jälkeen kuntoilemaan?
Mulla on todellu vajaa vuosi sitten kilpirauhasen vajaatoiminta. Sitä ennen sairastin todella harvoin.Viimeksi olin kipeä reilun kuukauden. Aina kun tunsin olevani terve ja lähdin kuntoilemaan, tauti iskikin takaisin. En tiedä johtuiko juuri tuosta tietystä taudista vai pitääkö sitä tervehtyä ihan kokonaan ennen kuin lähtee kuntoilemaan. Mitä mieltä olette? Reilun viikon verran ollut flunssaa, hieman kuumetta ja aivan tajuton väsymys. Parhaimmillaan nukahdin istualleen. Olo on nyt hyvä. En syö enää flunssalääkettä, mutta ehkä hivenen olen nuhainen vielä. Harmittaa vain kun kuukausikortti menee koko ajan "hukkaan", kun en pääse salille.
Kommentit (4)
No jos on kuumetta ja veto ihan pois niin eihän silloin ole kunnossa. Kyllä itselläni ainakin sitten tervehtyessä on selvästi reippaampi olo, ja vaikka olisi vähän nuhaa/yskää, uskaltaa kokeilla jo liikkumista. Silloinkin varovasti.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:44"]
No jos on kuumetta ja veto ihan pois niin eihän silloin ole kunnossa. Kyllä itselläni ainakin sitten tervehtyessä on selvästi reippaampi olo, ja vaikka olisi vähän nuhaa/yskää, uskaltaa kokeilla jo liikkumista. Silloinkin varovasti.
[/quote]
Näin minäkin, varovasti siihen asti kunnes kaikki nuhatkin on mennyt varmasti ohi.
Ok. Tuo viimekertainen tauti kyllä laittoi mut hieman järjestykseen. Olen joskus nuorempana kuntoillut ihan täysillä kunnon flunssassakin, enää en tee sitä virhettä.
2 viesti saa mut todellakin jäämään kotiin. Mulla on syke lepotilassakin korkea ja jotain muutakin pientä häikkää ollut, mutta kukaan ei ole halunnut selvittää kunnolla mitä.
Kiitos kun saitte mut järkiini! =)
ap
Ainakaan liian aikaisin en lähtisi. Ennen kyllä lähdin heti kun kuume laski. Sitten menetin ystävän, hän lähti treenaamaan liian nopeasti, sydän petti ja kuoli siihen paikkaan. Nuori ihminen oli kyseessä. Aika mitättömältä tuntuu sen kuukausikortin hukkaan meneminen.