Haluavatko naiset työntää jotain sisäänsä masturboidessaan?
Kysymys naisille:
Kun masturboit, käytätkö sellaisia välineitä, jotka työntyvät sisääsi? Vai ainoastaan ulkoisia hipsuttimia? Onko yleistä, että nainen ei välttämättä halua työntää mitään sisäänsä masturboidessaan? Saisitko ylipäätään orgasmia ilman ulkoista hierontaa?
Kommentit (18)
En saisi ilman klitorishierontaa, mutta se nyt on täysin normaalia 90% naisista. Tykkään silti joskus laittaa jotain sisäänkin, koska se lisää nautintioa.
Juu sitä klitorista nyt etupäässä, kuten edellä. Ei välttämättä sisään tarvitse mitään. Mutta kivaa on välillä saada ihan sisäänlin, varsinkin oman miehen lämmitä kullia, silloin saan parhaan orgasmin, ja mies koskettelee samalla.
Tämä vaan ei mene näköjään miesten kaaleihin.
Klitoriksen koskettelu on täkeintä, mutta parhaan orkun saan, kun hieromasauva on myös sisällä. Sama juttu miehen kanssa.
Jos käytän pelkkiä käsiä, niin sisään ei tarvitse laittaa mitään. Joskus käytän vibraa, joka hieroo klitorista, silloin saatan laittaa sauvan sisään.
Olen useimmiten ns. laiska ja hieron vain ulkopuolelta, klitoriksessahan ne enimmät hermopisteet ovat. Tunnistan myös sen g-pisteen alueen sisälläni, mutta pelkästään sitä hieromalla en oikein saa niin hyvää orkkua.
Klitoris+sisältä hieronta toki antaa erilaisen, täydemmän orkun mutta vaatii ehkä aikaa ja vähän sotkee. Klitoriksella saa nopeammin ja siistimmin niin se on yleisin tapani.
En voisi lesbona kuvitella mitään sisääni,lesbouden ja bi-seksuaalin raja menee siinä. Ehkä bi voivat jotain työnnellä peniksen kaipuuseen sisäänsä?
Kas kun eivät Jonnet tule tänne vaatimaan, ettei klitorikseen tarvitse koskea! Ja että VAIN KALUA saa käyttää..
Riippuu siitä, millä lailla satun just sillon haluamaan. En yleensä harrasta ulkoista (sormin) ja sisäistä (dildolla) kiihottamista yhtä aikaa vaan vain yhtä kerrallaan, mutta saatan vaihtaa tapaa yhden session aikana, jos alkaa tehdä mieli toisella tavalla. Orgasmin pystyn saamaan kummalla tahansa tavalla. Sisäisesti on nopeampi, jos olen valmiiksi kiihottunut (ja märkä) ennen kuin edes aloitan, mutta jos aloitan matalasta vireestä, niin ulkoinen masturbointi on nopeampaa.
Katos, onhan yksi Jonnekin tullut. Kuinka ällöä.
Nainen ei tarvitse yhtään mitään sisäänsä, saan orgasmin ja kovan ihan ilman mitään
Vierailija kirjoitti:
Olen useimmiten ns. laiska ja hieron vain ulkopuolelta, klitoriksessahan ne enimmät hermopisteet ovat. Tunnistan myös sen g-pisteen alueen sisälläni, mutta pelkästään sitä hieromalla en oikein saa niin hyvää orkkua.
Klitoris+sisältä hieronta toki antaa erilaisen, täydemmän orkun mutta vaatii ehkä aikaa ja vähän sotkee. Klitoriksella saa nopeammin ja siistimmin niin se on yleisin tapani.
Sotkee?
Molemmin tavoin. Tilanteen mukaan. Sauvoja minulla useita joten jos käytän niin valitsen haluni mukaan koon ja mallin. Anustapin myös. Siis sormilla tai apuvälineinä minä tyydytyn. Naimisissa olen ja miehellä kalu toimii mutta omaa kivaa pitää olla. ( Tarvitsen )
Kyllähän miehellekin riittää kun terskaa runkkaa. Ei tarvitse työntyä mihinkään. Voi jehna...
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehellekin riittää kun terskaa runkkaa. Ei tarvitse työntyä mihinkään. Voi jehna...
kErran oli mulla tilanne,että lekuri kielsi yhdynnän. Oli tosi kiihottavaa , kun mies vaan työnsi suulla..nautin kovasti. Ei siis sisään, ja mieskin sai kyllä.
Tarvitsen jotain sisään, sormet tai dildon, sitä ennen tarvitsen kuitenkin ulkoista hipsutusta ja hierontaa. Laukean mieluiten sisältäpäin, mutta G-piste ei toimi kylmiltään.
Koen että nykyään tarviin sormen peppureikään samalla. Se tuo voimakkaampia tuntemuksia.
oon hyvin emätikeskeinen ja sauva on ensiarvoinen. selvästikin , voin tehdä myös sormillani , mutta se ei ole aivan sama.
Onko siis ihan hyvä tyydytys, vaikka sisällä ei kävisikään mikään?
Näin miehenä tuntuu, että sinne pitäisi olla koko ajan jotain työntämässä... Jos olemme väärässä, kannattaa korjata asia.
Jos on niin, että sinne ei kaipaa mitään kiinteää, onko sama rakastellessa? Onko ok, jos ei tulekaan sisään asti, vaan jää vain portaille heilumaan?