Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä ketään muita jotka ei välitä pussailla?
Kommentit (2)
Jostain syystä nykyään suutelu miehen kanssa ei kiinnosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänJostain syystä nykyään suutelu miehen kanssa ei kiinnosta.
Ihanaa kuulla että en ole ainoa! En tykkää yhtään pussailla enkä suudella, en edes miestäni! En ole sitä miehelleni sanonut enkä tiedä vaistoaako hän että en pidä suutelemisesta. " rasnkalaisia" tai minkään muun maalalsia suudelmia meillä ei ole harrastettu sitten seurusteluaikojen, yritän välttää koko suutelemista.