Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saavutin unelmakroppani, nyt olen pilaamassa kaiken

Vierailija
23.10.2014 |

Laihdutin ja kuntoilin pitkään ja huolellisesti. Söin puhtaasti ja oikein kuin pikkuenkeli. Laihduin 65 kilosta kymmenen, unelmapainooni 55 kiloon. Olin onneni kukkuloilla, tuijottelin peilistä litteää vatsaani ja esiin tulleita vatsalihaksia. Olo oli kevyt, onnellinen ja menestyvä. Mies ihaili päivittäin miten hyvältä näytänkään.

Ja sitten vaan flippasin. Yhtenä yönä näin koko yön unta hiilareista: pitsaa, pastaa, sipsejä, karkkia, perunaa, vehnäleipää, mitä vain! Kuolasin ja haaveilin. Ensitöikseni aamulla marssin kauppaan ja palasin kotiin sipsi- ja karkkipussien kanssa. Tämä tapahtui viimeviikonloppuna, ja olen siitä asti syönyt joka päivä JÄRKYTTÄVIÄ määriä herkkuja ja hiilareita. Paino on noussut jo kolme kiloa. En osaa lopettaa.

Mikä hitto minua vaivaa? Auttakaa, en halua olla tällainen... luuseri.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kolme kiloa on turvotusta, lähtevät nopeasti pois kun palaat ruotuun. Nou hätä.

Vierailija
2/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tuo kertoo mun elämästä! Nyt joko lopetat heti sen syömisen tai annat luvan jatkaa tämän päivän. Loput herkut roskiin! Mitään et jemmaa tai jätä miehelle!
Sä et ole vielä menettänyt mitään! Turvotusta tosi paljon. Huomenna palaat ruotuun! Lupaa se mulle! Sun elämä on niin paljon kivempaa, kun mahdut kivoihin vaatteisiin ja olo on ihana. Älä luovuta herkkumörölle, vaan näytä sille, että se häviää nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 17:50"]

Nuo kolme kiloa on turvotusta, lähtevät nopeasti pois kun palaat ruotuun. Nou hätä.

[/quote]

Ihanko totta? Voi ihanaa, kiitos. Tuntuu hurjalta että tein niin paljon duunia tiputtaakseni ja se tulee näin nopeesti takaisin...

ap

Vierailija
4/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on pitkään syönyt terveellisesti ja sitten yhtäkkiä vetää hirveästi kaikkea hiilareita, sokeria (karkit) ja suolaa (sipsit), niin elimistöhän menee ihan sekaisin. Aivan varmasti tulee vähintäänkin pari kiloa lisää pöhötystä.

Nyt vaan takaisin terveellisen ruokavalion pariin. Juo reilusti vettä, syö paljon kasviksia ja käy vaikka lenkillä, niin ylimääräinen turvotus lähtee.

Vierailija
5/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostaa lempiherkkuasi ja vedä sitä ihan järkyttävä överi. Niin että oikeasti tekee pahaa ja oksettaa. Mieti sitä fiilistä ja ajattele haluatko tosiaan sitä, tekeekö se sut yhtään onnellisemmaks. Vai tekiskö sut onnelliseks ruodussa pysyminen ja ehkä aamukahvin kaa keksi ja herkuttelu ehkä kerran viikossa. Mitään järkee sun ei myöskään oo pysyä siinä 55 kilossa, jos sen ylläpitäminen on kauheaa taistelua. Oo vähän armollisempi itsellesi, pari kiloa lisää ei vielä tee sua läskiks. Päätä vaikka että ei ikinä ikinä yli 60 kg, ja stressaa vasta kun se lähenee.

Vierailija
6/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan sama! Tosin pudotus oli synnytyksen jälkeisestä 81:stä kilosta 64 kiloon (pituutta 178 cm). Sitten päätin yhtenä iltana syödä kebabin ja siitä se lähti. Vatsa jumahti ja painoa kertyi vatsassa olevan ruoan ja nesteen takia monta kiloa, nyt olen pallo. Otin juuri ulostuslääkkeet, sen jälkeen alan paastolle vähäksi aikaa. Pitää saada kroppa taas normalisoitua. Enkä muuten lähde mihinkään kotoa ennen kuin saan kroppani taas takaisin. +20 cm turvotusta vyötäröllä näyttää ja tuntuu ällöttävältä.

Vierailija
7/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Ota itseäsi niskasta kiinni! Nyt herkut pois!

Vierailija
8/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo naiset! Ahmimiskohtaukset kertovat, ettei ruokavalio ole kunnossa eli olette aivan liian rajoittavalla ruokavaliolla. Miettikää, jos tyttärenne kayttäytyisivät syömistä kohtaan kuin te nyt, miten asiaan puuttusitte? Aikuiset naiset...

Vierailija
9/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää, mitä kaikkea pahaa nuo ns. herkut oikeasti tekevät elimistölle. En usko, että tekee mieli enää yhtään sen jälkeen.

Vierailija
10/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsit mitä kannustusta, kiitos!! :) heitin juuri vajaan karkkipussin pois. 

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:04"]

No haloo naiset! Ahmimiskohtaukset kertovat, ettei ruokavalio ole kunnossa eli olette aivan liian rajoittavalla ruokavaliolla. Miettikää, jos tyttärenne kayttäytyisivät syömistä kohtaan kuin te nyt, miten asiaan puuttusitte? Aikuiset naiset...

[/quote]

No en tiedä enää mitä pitäis tehdä paremmin ruokavalion kanssa. Mittasin ja punnitsin kaiken tarkkaan. Kasviksia, proteiinia, rasvaa...katsoin että saan kaikkea. En ihan totta tiedä!

Pekään myös, että nyt jos pääsen takaisin hyvällä tielle, sorrun vain uudestaan ja löydän itseni taas tästä jamasta.

Vierailija
11/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:17"]

[/quote]

No en tiedä enää mitä pitäis tehdä paremmin ruokavalion kanssa. Mittasin ja punnitsin kaiken tarkkaan. Kasviksia, proteiinia, rasvaa...katsoin että saan kaikkea. En ihan totta tiedä!

Pekään myös, että nyt jos pääsen takaisin hyvällä tielle, sorrun vain uudestaan ja löydän itseni taas tästä jamasta.

[/quote]

No mitä jos jättäisit nuo punnitsemiset vähemmälle, vaikka se on nyt niin muodikasta. Vai aijotko loppuelämäsi viettää peilin ja vaakojen ehdoilla?

Vierailija
12/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut välillä vähän sama tunne. Oon tiputtanut tammikuusta lähtien painoa 83 kilosta 60 kiloon, eli 23 kg. Syön terveellisesti, juoksen 3-4 krt viikossa ja käyn salilla 3 krt viikossa. Mutta viikonloppuisin iskee ihan hirveä himo syödä makeeta (lähinnä karkkia). Oon antanut itselleni luvan tähän, eli saan syödä vkloppuisin herkkuja, mutta seuraan tarkkaan painoa. Saatan syödä vklopun aikana yli puoli kiloa karkkia ja ehkä muitakin herkkuja, painoa on yleensä vklopun jälkeen tullut pari kiloa lisää. Siihen loppuu aina herkuttelu ja kulutan sen pari kiloa heti alkuviikosta, tai siis se lähtee näillä liikuntamäärillä nopeesti sulamaan. Turvotustahan se on. Mut mulle se tekee ihan hyvää, aineenvaihdunta saa hyvin vauhtia ja pääkoppa pysyy kasassa, kun tietää että vkloppuna voi herkutella. Ja paino pysyy tossa 60 kilossa. Mut joo jossain vaiheessa toi herkuttelu aiheutti hirveesti stressiä, mut tollein toi sopii mulle.

Vierailija
13/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:17"]

[/quote]

[/quote]

No mitä jos jättäisit nuo punnitsemiset vähemmälle, vaikka se on nyt niin muodikasta. Vai aijotko loppuelämäsi viettää peilin ja vaakojen ehdoilla?

[/quote]

Kyllä mä itseasiassa voisin tehdä niin, jos se takais mulle terveen, hyvännäköisen ja mieleiseni vartalon.

ap

Vierailija
14/16 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää, lisäävätköhän nämä rajoittuneet fitnessruokavaliot (voi kiitos, Jutta!) ahmimishäiriöitä enemmän ja enemmän?

Vierailija
15/16 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan nää fitnesskuurit sekoittaa ihmisten ruokasuhdetta, vaikka hyvää muka niillä tavoitellaankin? Varsinkin kun useat perheenäidit harrastavat näitä, ei todellakaan esimerkillistä syömistä (ahmimiskohtauksineen).

Vierailija
16/16 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luultavasti laihtunut liikaa ja kehosi kamppailee päästäkseen normaalipainoon. Harvoin normaalin ihmisillä, joilla on terve rasvaprosentti on näkyvät vatsalihakset. Myös tuo ruoan punnitseminen sopii kuvaan. Et siis syö niin paljon kuin kehosi tarvitsee, vaan sen mukaan, mitä jutta Gustafsson, bull mentula tms. sattuu sanomaan. Huolestuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan