Mistä tämä miehen käytös mielestänne johtuu?
Huomioi aina kaikki kauniit naiset. Jos myyjä on kaunis, ostaa. Jos esimerkiksi kansanedustaja on kaunis, äänestää. Jos työkaveri on kaunis, pitää hänestä ja hakeutuu jatkuvasti hänen luokseen ja kertoo hänestä paljon.
Olen alkanut tuntea alemmuutta ja ahdistusta että aivan kuin etsisi edelleen tyttöystävää eikä ole sitoutunut ja tyytyväinen minuun. Olen mustasukkainen ja ssurullinen. Nyt aikoo solmia uuden yhteistyösopimuksen ja kävin ttyhmyytäni googlaamassa niin misu sieltäkin löytyi. Ajatuksia?
Kommentit (10)
Totta, minun epävarmuus on ongelma. Koen että etsii kumppania edelleen jatkuvasti. Ei ole pieniä vilkaisuja miehisen tapaan vaan saattaa sanoa kukahan tuo on. Olen usein sanonut että kysy ja pyydä numero jos noin kiinnostaa. On aivan kuin haku päällä ja se satuttaa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:47"]
Totta, minun epävarmuus on ongelma. Koen että etsii kumppania edelleen jatkuvasti. Ei ole pieniä vilkaisuja miehisen tapaan vaan saattaa sanoa kukahan tuo on. Olen usein sanonut että kysy ja pyydä numero jos noin kiinnostaa. On aivan kuin haku päällä ja se satuttaa.
[/quote]
Ehkä sillä onkin vielä hakupäällä. Olet vain välivaihe nuorenmiehen elämässsä, eikä hän halua vielä sitoutua konaisvaltaisesti. Ei kaikkien suhteiden ole tarkoitus kestää hautaan saakka.
Meillä on kaksi lasta ja vasta nyt olen alkanut huomaamaan tämän "villityksen"ap
Hei miehet on vaan tollasii, ei tarvi olla edes kaunis nainen. Meillä tämä on jalostunut siihen, että jos minä päivittelen esimerkiksi julkkisjuorua niin miehellä on tasan kaksi reaktiota: Jos juorun kohde on mies, niin mieheni komppaa minua ja päivittelee, jos taas juorun kohde on nainen, niin mies puolustelee naista keksii kaikennäköisiä hyviä syitä miksi nainen on käyttäytynyt niin ja näin.
Sinä ajattelet ihan liikaa. Mies on mies myös parisuhteessa. Samoin kuin sinustakin on kiva katsella hyvännäköistä miestä ilman sen suurempaa merkitystä. Ei hän varmaan sitä tahallaan tee tai välttämättä edes tajua niin tekevänsä. Ei se auttamatta sitä tarkoita, että ei hän sinusta välittäisi. Sinun epävarma ego nyt vaan vähän koettelee teidän suhdetta ja koita löytä se todellinen syy.
Sinun epävarmuus on ennemän ongelmana kuin miehen miehelle tyypillinen käytös.