Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten itkusta valittajat

Vierailija
22.10.2014 |

Jotenkin huvittaa kun täällä on jatkuvasti noita keskusteluja siitä kun lapsen itkusta valitettiin siellä ja täällä ja ketjuihin tulee aina ne lapsenvihaajat kommentoimaan. Nyt uutinen teille: suurinta osaa ei voi vähemmän kiinnostaa teidän kommentointinne elävässä elämässä. Vai onko se uhoa vain täällä netissä, trollaamista (siltä tuntuuu että ketjuja yritetään pitää pitkinä...) Ihan oikeasti, ei kenenkään ulkopuolisen mielipide vaikuta kenenkään aikuisen ihmisen lapsentekoon, hänestä huolehtimiseen, hänen kanssaan liikkumiseen tms julkisilla paikoilla.

Vaikka lapsenvihaajatrollit kuinka vaahtoaisitte (huvittavaa kyllä, vauva palstalla) asiasta, lapsia tulee silti olemaan melkein joka paikassa, kaupassa,bussissa jne... se Citymarket juttu oli paisuteltu mediassa ip-lehtien tyyliin, kärjistetty esimerkki. Uutinen teille lapsettomille: suurin osa ei anna lapsen riehua niin koska rakastaa lastaan eikä halua lapsen joutuvan raivoamaan yksinään 15 minuuttia vaaan haluaa auttaa lastaan rauhoittumaan ja viedä pois tilanteesta ihan lapsen itsensä takia!

Liikun, ja tulen liikkumaan edelleen lapseni kanssa julkisilla, kaupassa jne.. hän on pieni vain vähän aikaa ja kohta aikuinen kuten nämä lapsenvihaajatkin. Lapsissa on se hauska juttu että he kasvavat ja kehittyvät, eivät ole ikuisesti lapsia, hups vaan ja ovat ensin ärsyttäviä teinejä ja sitten aikuisia!Ja vaikka kuinka kutsuisitte lasta "pershedelmäksi", aika hauska nimitys muuten :) tai kiljuvaksi kakaraksi, ette loukkaa minua vaikka ehkä haluaisitte? Ei lapseni ole minun jatkeeni, vaan ihan oma persoonansa, elävä ihminen, josta kasvaa aikuinen.

En tosiaan jätä menemättä mihinkään sen Citymarket jutun takia tai vaikka minulle kommentoitaisiin joka pvä bussissa tms lapsen itkusta. Sitten kun aletaan lapset poistamaan busseista,kaupoista, yleisiltä paikoilta tms aikuisten oikeasti sääntöihin vedoten rutiininomaisesti, ja kielletään lapset yleisiltä paikoilta, on yhteiskunnassa suurempia ongelmia kuin se että vaunujen kanssa saa matkustaa ilmaiseksi joukkoliikenteessä. Ei kai kukaan tosissaan usko tälläiseen?Kirjoitteleeko täällä muutama ihminen noita juttuja "lapset ei kuulu yleisille paikoille" - juttuja, vai onko kyseessä ihan ilmiö? Kun en itse ole tällaiseen Av-pålstan ulkopuolella törmännyt.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyyminä netissä tyhmyys tiivistyy. Siinä resepti jolla näitä trollitaukkeja sikiää. Antaa ihmisestä tosi hyvän kuvan kun nimittelee täysin tuntemattomia ihmisiä suuresti kärjistäen ja rumasti parjaten. En tiedä saavatko nämä persoonat siitä jotain kiksejä, mutta luulisin näiden olevan irl näitä maan hiljaisia jotka pyörittävät silmiään hedelmätiskin takana tuhisten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän