Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mielipiteitä
21.10.2014 |
Älkää vastatko, jos kysymys tuntuu vastenmieliseltä/lapselliselta. Mutta haluaisin tietää, mitä mieltä olette jos nainen on pidempi kuin mies.. Olen miestäni n2 senttiä lyhyempi, mutta kun hänellä on niin huono ryhti, näytän aina pidemmältä.. En tiedä mikä siinä on, mut harmittaa.. Olen itse 170, et en kuitenkaan ole kauheeeen pitkä itsekkään
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aivan yks ja sama, persoonat ratkaisee.