Häämessut, ukon kanssa vai ilman?
Meillä on häät ensi vuonna ja kaikki levällään. Kirkko tosin on varattu ja juhlapaikkaa vähän katsottu. Ajattelin mennä häämessuille Kaapelitehtaalle, kun sinne saa niitä kimppalippuja halvalla. Mutta sitten tuli tenkkapoo, kannattaako mun ottaa mukaan ukko ja kaasot vai mennä äidin ja kaason kanssa. Mä vähän pelkään, jos meille tulee riitaa siellä mitä tehdään. Tai että suutun, kun se sanoo, että päätä sää. Mutta sitten taas se mies on niin olennainen osa häitä.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:27"]
Armahda miestäsi!
[/quote]
Komppaan, armahda!
No jos ei kiinnosta niin sitten ei lähde mukaan.
Meilläkin minä aika pitkälti järjestin häät, koska miehelle oli aika lailla se ja sama. Noh, ainoastaan tarjottavat kiinnostivat sen verran, että mies päätti ne :D
Olisin niin tahtonut mukaan mut jos haluat mennä äitisi kanssa niin se on ihan okei. Ja onhan se ihan fiksua kun silläkin on vähän kokemusta näistä hääjutuista. Kerrot mulle sitten kotona mitä kivoja ideoita löysitte. Nähdään. Pusi pusi. Moi!
Siis Save the Dateako meinaat? No siinä on ainakin hinnoittelu kohdillaan, kun sinne on niitä kimppalippuja. Noi tavismessuthan maksaa ihan helv*****i. Kyllä mä ottaisin tolla neljän lipulla ukonkin mukaan ja vapauttaisin sen tehtävistään iltapäivällä.
Mikäli mies osallistuu täysillä häiden suunnitteluun, menkää yhdessä. Jos suurin osa suunnittelusta ja ideoinnista jää sinun harteillesi, mene yksin (voit keskittyä rauhassa olelliseen, eikä tarvitse kuunnella äijän valitusta).
Armahda miestäsi!