Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjoitukset löytöeläintaloille ja eläinsairaaloille?

Vierailija
20.10.2014 |

Hei kaikki eläinrakkaat. Teettekö koskaan jouluisin tai muutenkin hyvän mielen lahjoituksia löytöeläintaloille, eläinsuojeluyhdistyksille ja kunnallisille eläinsairaaloille?

Itse ajattelin tänän vuonna lahjoittaa jotain, mutt mitä noihin paikkoihin yleensä tarvitaan? Ruokaa varmaan tietystii, muttta mulla on paljon ylimääräisiä fleece-vilttejä, kelpaavatkohan ne eläinten makuualustoiksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ihminen olet :) makuualustat, kuten just nuo fleecehuovat, ovat aina tervetulleita ja ruoka tottakai. Herkkujakin voi tuoda sekä leluja, pantoja, remmejä jne

Vierailija
2/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaavat. Mä olen yleensä tehnyt ihan vaan rahalahjoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipurin koiria oon rahallisesti avustanut joulukeräyksissä. Paikallisella kissayhdistyksellä on myös joulukeräys joulun alla, jonne vien ruokaa ja herkkuja. 

Vierailija
5/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vienyt kissan ja koiran ruokaa lähimpään löytöeläinsuojaan. Samassa paikassa on ollut myös omat lemmikkini hoidossa, siinä on siis hoitolapuoli josta saavat myös tuloja. Kysyisin varmaan tarvitaanko muuta kuin ruokaa tai antaisin rahana.
Kannattaa viedä lahjoituksia myös syksyllä, silloin taitaa eniten olla esim löytykissoja.

Vierailija
6/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien aina vanhat pyyhkeet ja lakanat; tarvitsevat rättejä. Esim. villapaidat ovat myös kissoille mukavia makuualustoja. Täällä paikalliselle kissatalolle voi viedä myös ihan kirpparitavaroita.

http://www.phesy.net/?sivu=voitko-auttaa.htm

Vierailija
7/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien silloin, kun kertyy ylimääräistä tavaraa, en erityisesti jouluna.

Vierailija
8/8 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme