Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu, voisitko kieltäytyä jos Channing Tatum haluaisi yhden yön kanssasi?

Vierailija
19.10.2014 |

Minä en. Maailman ainoa mies, kenen kanssa voisin pettää miestäni.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin Channing on ainoo kenen kanssa voisin pettaa, mut pelkastaan jos saisin mieheltani luvan siihen. Sellaisia Channingin tapaisia niin isokokoisia, miehekkaita mutta hellia karjuja jotka tuolleen "hehkuu" testosteronia on niin harvassa etta haluaisin kokeilla.

Han on niin komea etta menen ihan sanattomaksi ja sekaisin kun naen edes hanen kuvan.. huhhuh. Olen niiiiiin kateellinen hanen vaimolleen.

Vierailija
2/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn, koska periaatteessa en koske varttuihin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko ihmiset lakkaa kuvittelemaata seksistä muiden kanssa avioliiton myötä? Lakkaako ne halut sitten kokonaan? Mä mietin varmaan päivittäin jonkun ihmisen kohdalla, että millaistahan seksi olisi tuon kanssa. Joskus harvoin tulee aina vastaan joku, jonka kanssa selvästi olisi kipinääkin mutta jää kuitenkin siihen. Kotona seksielämä ja parisuhde voi hyvin, en mitenkään ole kuvitellut vahingoittavani miestäni. En mä nyt näitä hänelle kerro, kertomalla asiasta tulisi kärpäsestä härkänen.

Ja varmaan seksi Tatumin kanssa olisi hauskaa, miksei olisi sillä itsevarmuudella ja kehonhallinnalla. 

Vierailija
4/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuottaisi ongelmia koska hän ei todellakaan ole minun makuuni.

Sen sijaan jos Manu Bennet tulisi ehdottelemaan niin en voisi kyllä kieltäytyä.

Vierailija
5/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vain ajatusleikki, hyvät naiset! Channing on todellakin kuuma mies, jokainen neliösenttimetri. Nätit, persoonalliset kasvot, ja sen vartalon mittasuhteet - oikea seksin ilmentymä. Magic Mike XXL leffaa odotellessa!

Vierailija
6/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia ihmisiä täällä.

Vierailija
7/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikean kuuma kolli, panisin. Channingissa on just nimenomaan se, että se on ihan silkka seksisymboli, ja sellaisena hänestä juuri tykkään. Komea lihakimpale! Ihanat huulet ja nätit vihreät silmät, ja vartalo kuin suoraan jumalallisesta siveltimestä. Aivan ihana.

Vierailija
8/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tai kuka tahansa niin kyllä kieltäytyisin. Omaa kultaani en pettäisi kenenkään kanssa :)

Vierailija
9/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin. Kuuma mies! Harmi että jäisi vain yhteen yöhön. Todellisuudessa, vaikea sanoa pettäisinkö ihan todella.

Vierailija
10/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:04"]

Kamalia ihmisiä täällä.

[/quote]

Epäilemättä on, mutta minkä ketjun viestien perusteella totesit näin? Ok, jos miehet puhuisivat naisesta yhtä esineellistävästi niin helpommin se vastenmielisyys herää. Mutta muutoinhan tämä on ollut vaan varsin hyvänlaatuista keskustelua seksistä ja nautinnosta, jossa mihellekin ton todennäköisesti haluttu nautintoa. Vai eikö saa kuvitella seksiä muun kuin oman miehen kanssa?

Vierailija
11/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:44"]

Pakko oli googlettaa, minkänäköinen hän on, ja vastaan, että kieltäytyisin. On mielestäni epämiellyttävän näköinen.

[/quote]

Näyttää keharilta mun silmään. Onko ihan täyspäinen?

Vierailija
12/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voisin kieltäytyä. Ei iske muhun milläänlailla.

Vierailija
13/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi ihana mutta olen silti vähän vanhanaikainen ja tylsä enkä pettäisi. Ei se voittaisi 10 vuotta miehen kanssa jota rakastan.

Vierailija
14/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Vierailija
15/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:31"]

Minä en. Maailman ainoa mies, kenen kanssa voisin pettää miestäni.

[/quote]

Eli et edes rakasta miestäsi

Vierailija
16/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittäisi seksiä harrastaa, mutta jos saisin viettää yön aivan missä hyvänsä hänen kanssaan, voisin harkita. Tuskinpa tuo kovin rasittava seuralainen on.

-hauska näsäilijä

Vierailija
17/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti! En hurahda rumiin miehiin.
Onneksi maailmasta löytyy myös mun makuuni olevia miehiä jotka sais mut ihan samantien mukaansa jos vaan pyyyäisivät.

Vierailija
18/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti maailman kuumin mies. Aivan järkyttävän seksikäs. Antasin vaikka mummoni että saisin edes yhden suudelman sen kanssa :D

Vierailija
19/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, ei näytä mun silmään mitenkään ihmeelliseltä.
Jos mies pettäisi Angelina Jolien kanssa, olisko ok? :D

Vierailija
20/74 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois varmaan pakko langeta :D. Minunkin ykkös himottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi