Suosikki donitsisi Arnoldsissa?
Mun taitaa olla kinuski original tai valkosuklaa, jossa mustikkahilloa sisällä :)
Kommentit (38)
Olin n. 10 vuotta sitten vajaan vuoden arskalla töissä ja silloin söin kiintiöni täyteen. Cake kanelisokerilla tai vaahterasiirapilla olivat parhaat, jälkimmäistä ei enää taida olla.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:38"]
Kinuski creme
[/quote]
Peesaan!
Ei maistu arskan donitsit. Liikaa rasvaa, sokeria ja hiivaa, jää hirvee olo.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:53"]Ei ainuttakaan, törkeän makuisia kaikki. Mutta varmaan sopii av-mammalle, joka ei paremmasta tiedä.
[/quote]
Mitäs sä kulutat sit tätä palstaa jos kerran paremmasta tiedät? :)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:53"]Ei ainuttakaan, törkeän makuisia kaikki. Mutta varmaan sopii av-mammalle, joka ei paremmasta tiedä.
[/quote]
No en ole mamma. Mun mielestä ne vaan on hyviä nyt kun oon pari kertaa niitä taas ostanut monen vuoden jälkeen. Oot siis kaikkia maistanut, kun kaikki on niin törkeen makuisia?
Ap
[/quote]
Nythän ei ollut kyse gourmet-seikoista vaan kysyttiin mielipidettä arnoldsin valikoimasta. Itse en muista niiden nimiä mutta kaikki ne mitä olen syönyt, ovat olleet ihan hyviä. Vähän liian makeita.
Donitsi jossa on vaaleanpunaista kuorrutetta on aivan iiihana. Mut niin makea ja täyttävä että hyvä kun jaksaa puolet syödä. Onneksi lähin arnoldsi on 20km päässä niin ei ihan joka päivä tuu syötyä niitä herkkuja, ehkä kolme kertaa vuodessa:-)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:18"]
Kiitos vastauksista!
[/quote] ups meni väärään!
Kinuski creme