Olen ollut yhdessä kumppanini kanssa 15-vuotiaasta asti. Haluatko kysyä jotain?
Olen siis seurustellut nykyisen kumppanini kanssa 15-vuotiaasta saakka, kute otsikko sanookin. Tuleeko mammoille mieleen kysymyksiä?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:26"]Eikö käy tylsäksi olla noin kauan saman henkilön kanssa..huhhu
[/quote]
Onko 5 vuotta mielestäsi kauan? :D
Me aloitettiin seurustelu 16 ja 17-vuotiaina. Nyt ikää 29 ja 30 vuotta. Kaksi lasta ja onnellinen avioliitto. Harva varmaan olisi uskonut... Rakastan miestäni yli kaiken, hän on mun elämän valo näin kliseisesti!
Meillä yhteisiä vuosia takana 22. Ikään 38 vuotta. Onnellinen olen edelleen. Onnea suhteeseenne jatkossakin ap.
Oletteko te pitkään yhdessä olleet aina tienneet, että tulevaisuuden unelmanne ja toiveenne käyvät yksiin? Tai oletteko eläneet päivä tai vuosi kerrallaan ja keskustelleet asioista sitten niiden tultua ajankohtaisiksi? Mietin nyt sellaisia asioita kuin: lastenhankinta, asuinpaikka (ei tarkasti, mutta tyyliin maalla vai metropolissa) tms.
Ihailen nuoresta asti yhdessä olleita, tunnen jopa erään pariskunnan, jotka ovat olleet parhaita ystäviä 6-vuotiaasta saakka. En vaan itse ymmärrä, miten olisin voinut teininä valita sellaisen kumppanin, että elämät kävisivät yhä nyt aikuisenakin yksiin — on vaikeuksia välillä ihan tuon aikuisenakin valitun kumppanin kanssa joudumme käymään vakavia kehityskeskusteluja tulevaisuuden suunnitelmistamme.
Ootko jo sit 16-vuotias :D ? (Aloituksessa kun ei näy kuinka kauan olette yhdessä ollut.... :) )
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:53"]
Ootko jo sit 16-vuotias :D ? (Aloituksessa kun ei näy kuinka kauan olette yhdessä ollut.... :) )
[/quote]
Ei, vaan täytän pian 20 :D Tosiaan fiksua oliskin ollut mainita ikä jo aloituksessa. AP
Onnea, olette aloittaneet vuoden nuorempina kuin me :-) . Tänä syksynä tuli 21 vuotta täyteen.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:00"]
Onnea, olette aloittaneet vuoden nuorempina kuin me :-) . Tänä syksynä tuli 21 vuotta täyteen.
[/quote]
Kiitos! Onnea teille myöskin! AP
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:00"]
[/quote]
Suhdetta vai ikää?
Luuletko,, että te pysytte yhdessä ns aina?
Itse aloitin 15 vuotiaana tyttöystävä 14 ja nyt ollaan 24 ja 25.. kymppi täynnä :)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:05"]
Luuletko,, että te pysytte yhdessä ns aina?
[/quote]
Varmaksi en pysty sanomaan, mutta niin toivon. Olemme puhuneet siitä ja mies toivoo myös että pysymme yhdessä aina. Teemme siis parhaamme jotta onnistumme. AP
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:07"]
Itse aloitin 15 vuotiaana tyttöystävä 14 ja nyt ollaan 24 ja 25.. kymppi täynnä :)
[/quote]
Ihana kuulla että vaikka nuorena aloititte, olette vielä yhdessä! Onnea! AP
Me alettiin vasta 17-vuotiaina, nyt 11 vuotta takana. Kaverini alkoi 13-vuotiaana :)
Oletko samanikäinen kuin kumppanisi?
Onko kummallakaan ollut muita seurustelu/seksikumppaneita?
Paljon onnea sekä menestystä teille! :-)
Täällä 15-vuotiaana aloitettu ja 35-vuotiaita ollaan. On menty eteenpäin vasta- ja myötätuulessa.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:53"]
[/quote]
Ei, vaan täytän pian 20 :D Tosiaan fiksua oliskin ollut mainita ikä jo aloituksessa. AP
[/quote]
Sen sijaan päätitio kirjoittaa kahteen kertaan, että olette olleet yhdessä siitä, kun sinä olit 15. :)
Siis seukkaatte vielä. Meillä on perhetuttu, päälle 60-vuotias pariskunta, jotka ovat olleet yhdessä 15-, 16-vuotiaista asti. Heiltä voisikin kysyä yhtä ja toista.
Eikö käy tylsäksi olla noin kauan saman henkilön kanssa..huhhu
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:47"]Onko teilläpäin pakkasta?
[/quote]
Taitaa olla, tuntui ainakin äsken niin kylmälle ulkorappusilla! AP