Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia valehtelija miehistä (patolognn valehtelu)

Vierailija
15.10.2014 |

Tilanne on tämä, että keinot on vähissä. Olen itkenyt, raivonnut ja kertonut että minua satuttaa valehteleminen. Hänen lupaukset on tyhjiä, mikään ei muutu. Tuntuu oudolta kuin tuntisi kaksi eri persoonaa, toinen rakastava ja toinen pelkkä paskanpuhuja.
Miten tälläisestä täydellisestä kusetuksesta voi edes ikinä enää eheytyä? Päivä päivältä tuntee itsensä arvottomaksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensiksikin sun täytyy erota. Ja toiseksi, älä enää suistu supliikkimiehiin. Omakohtainen kokemus, toimii.

Vierailija
2/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisisssa asioissa valehtelee? Patologiset valehtelijat eivät yleensä valehtele asioista joista olisi heille hyötyä, vaan "harmittomia" valheita joita ei tehdä esim. peitelläkseen omia tekojaan vaan tyyliin suusta tulee "kävin mäkkärissä" kun oikeasti kävi hesessä... Nämä tapaukset aika rajoitetusti voivat mitään valehtelulleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin keinot vähissä, kun niitä on tasan yksi! Jos et itse sitä keksi niin sinun on opittava elämään valheiden kanssa.

Vierailija
4/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pistin tuollaisen pellolle. Nyt on parempi mies kuvioissa.

Vierailija
5/5 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. 11vuotta oltiin yhdessä. Pari lasta siinä siunaantui. Mies valehteli raha-asioista kokoajan. Tämän johdosta kämppäkin lähti kerran alta ja uskoin selitykset selitysten perään. 

Lopulta mitta tuli täyteen ja erosin. En kadu.

Lapsistaan mies ei edelleenkään ole kiinnostunut.