Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus ja rahaongelmat

Vierailija
15.10.2014 |

Olen masentunut. EN saa hoidettua taloutta ja nyt menee luottotiedot, velkaa 7000. Yksinhuoltaja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo ollut yhteydessä kunnalliseen velkaneuvojaan? Kannattaisi olla jos et ole ollut!

Vierailija
2/9 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut edunvalvojaa? Itselläni tuo pelasti elämäni konkurssilta, vuoden olin asiakkaana. Nyt hoidan taas itse raha-asiani. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut. Sanoi että anna mennä. ap

Vierailija
4/9 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairaudesta kyse voi olla että saa osittain velkansa anteeksi ja välttyy merkinnältä. Otapa nyt yhteys hoitotahoon, sosiaalitoimeen ja mieti oikeasti tuota edunvalvontaa määräaikaisesti että saat masennuksen hoitoon. tuo jatkuva raha-asioiden murehtiminen lisää vain masennusta ja näköalattomuutta. Itse sain itseni kuntoutumaan hyvin pitkälti sillä että joku muu hoisi raha-asiani määräajan että sain stressin pois.

Vierailija
5/9 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja jään nyt sairaslomalle, en saa lyhennettyä kuluja n. 500e / kk. Mitään apua ei ole muuta kuin antaa mennä ulosottoon velkojen.

Vierailija
6/9 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään ei mitään väliä enää. ap

Vierailija
7/9 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni luottotiedot masennuksen takia. Ei se maailman loppu ole, mutta hankaloittaa kyllä elämää. Kannattaa viimeiseen asti yrittää estää luottotietojen menetys.

Vierailija
8/9 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikkeen vaikuttaa? Asunto on, netti, vakuutukset ja puhelinliittynät. AP

Vierailija
9/9 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän