haluan haastaa riitaa mieheni kanssa !
ei olla pitkään aikaan riidelty ja mun mielestä jokaisessa parisuhteessa pitäis edes kinastella jostain ! tekisi mieli ruveta haastamaan riitaa esimerkiksi jostain vanhasta aiheesta, vaikkapa nyt siitä kun mieheni yritti parasta kaveriani silloin kun minä yritin häntä.
ja siis mustahan on koko suhteen ajan tuntunu että olen ns.pakottanut miehen tähän suhteeseemme.
lisäksi mies on kokoajan haukkunut tätä entistä parasta kaveriani minulle, kuinka RUMA ja KAUHEA tuo nainen on ja ei hän todellakaan voisi olla sen naisen kanssa. ei halunnut olla edes kyseisen naisen kanssa tekemisissä enään ensimmäisen yhteisen yömme jälkeen.
"ennen meitä" nainen kyllä kovasti kiinnosti häntä ja kyllä siinä jotain muutakin kuin sanoja vaihdettiin.
ja minullehan ei suoraan kertonut mitään mutta kyllähän nainen keinot tietää saada asiat selville :D
OLENKO IHAN KAUHEA kun haluan tuoda tämän pari vuotta vanhan jutun esille ja ehkä jotain muitakin tämän tapaisia asioita vain siksi että saan riidan aikaiseksi ? ärsyttää tämä kuplassa eläminen että nyt kyllä haluaisin päästää höyryjä pihalle kunnolla !