rahaa jäi 8 e. sillä pitäisi elää 14päivää..
mitähän tuota tekisi? 1 aikuinen ja 2 lasta.
ei ihan heti tule mieleen mitään....
Kommentit (14)
kaupassa kävin, niin siinäpä se olikin, rahat tuuletettu taivaan tuuliin..
taidan kolkutella kirkon ovea, kun kerran veroja sinnekkin koko ikäni olen maksanut, niin kai sieltä voi jonkun ruoka-avustuksen pyytää:)
mitähän sieltä tarjotaan ? lämmintä kättä?
komppaan siis sitä joka sano että oisit siirtäny jonkun laskun eräpäivää..
ja MELKEIN koko kahden viikon ruoka.
kiitos vaan kommentistasi, komppaaja.. :)
että elämiseen on kahdeksi viikoksi jäljellä 8 ¿, kun toisessa yhteydessä käy ilmi, että vuokra on maksettu ja ruokaa ostettu kahdeksi viikoksi.
Mitä elämistä sitten tarkoitat?
Jos väännän rautalangasta, siinä lukee että yleensä ENSIN turvataan asunto ja ruoka, eikä niin että ap:lla ois molemmat asiat hoitamatta.
Ärsyttää vaan kun aikuiset ihmiset ei osaa yhtään laskea paljonko tarttee suunnilleen rahaa seuraavaan rahantulopäivään, vaan niitä laskuja maksellaan sitten into piukalla viimeseen senttiin saakka. Jos rahat ei riitä laskujen jälkeen ruokaan, pitää siirtää joitakin laskuja niin että ruokaan jää rahaa. Varsinkin kun on lapsia elätettävänä.
8 eurolla ei todellakaan kaksi lasta elä kahta viikkoa. Vaikka ap tyhmyyksissään ois ite vesipaastolla sen ajan.
t. yh minäkin
en ole narissut. toteamus ja ihmettely.
anteeksi, jos häiritsin elämääsi. anteeksi.
-ap
on ehkä parempi lopettaa tämä keskustelu tähän, koska olen nyt tyhmällä käytökselläni, siis esim. vuokran maksamalla saanut joitakin mammoja ärsyyntymään. olen siis idiootti ja nyt menen häpeämään.
voitte sitten säästää minulle tarkoitetut viisastelut ja vittuilut johonkin muuhun ketjuun , niin ei kesken lopu. olette varmaan hyvinkin omavaraisia myös tuon vittuilun suhteen, mutta varmuuden vuoksi..
kiitos kaikille, nyt menen itseeni enkä tule ulos:))
ehkä palstan nimikin olisi hyvä muuttaa: " vain viisaille ja varakkaille. tyhmät älköön vaivautuko"
anteeksi vielä, ja kiitos anastamastani palstatilasta, en tee sitä toiste.
niinpä niin.. jos ei järki sano sen vertaa että ensin turvaa ruuan ja asunnon niin se on sit voi voi..
apn viestistä (alkuperäisestä, aloituksesta) ei selviä että sitä ruokaa on jo ostettu. ja toteshan se jo tuolla, että ruokaa on jonkin verran ostettu, mutta ei tarpeeksi. edelleen palataan siihen käyttääkö ne viimoset pennoset johonkin laskuun vaiko ruokaan lapsille..
mutta niin. elämä on valintoja.
Kannattaa ehkä jatkossa tehdä selkeämpi aloitus eikä odottaa, että muut joutuvat tivaamaan tarkemmat tiedot.. silloin vastauksetkin on mitä on..
Aika yleistä nykyään että kauhistellaan kun joku maksaa laskunsa jos on tiukkaa, aivan kuin jo ostetettujen tavaroiden/palveluiden maksaminen olisi jotenkin vapaaehtoista, eräpäivien siirto oma-asia.....
T:perintätoimisto
Vierailija:
Aika yleistä nykyään että kauhistellaan kun joku maksaa laskunsa jos on tiukkaa, aivan kuin jo ostetettujen tavaroiden/palveluiden maksaminen olisi jotenkin vapaaehtoista, eräpäivien siirto oma-asia.....T:perintätoimisto
Itse olen töissä laskutuksessa ja on ihmeen paljon asiakkaita, jotka ovat ihan raivoissaan siitä, etteivät saa siirrettyä enää eräpäivää, kun ensin ovat jo siirtäneet sitä kuukaudella ja sitten tehnyt maksusuunnitelman. " Mitä helvettiä, eikö teillä YHTÄÄN jousteta tässä?????" Argh!
leivän leivot itse, syötte paljon puuroja.
Meillä on välillä sama tilanne, visa on jouduttu sitten käyttämään ja kierre on valmis :-(
nyt yritetään päästä kierteestä eroon.
pari viikkoa menee onneksi tosi hujauksessa. Tsemppaa!!
Pulloja voi kerätä ja tulo on verotonta. Mihin ovat rahanne kadonneet?