Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia abortista?

Vierailija
06.09.2021 |

Tein eilen raskaustestin ja tulos oli positiivinen. Minulla ei ole mutta vaihtoehtoja kuin abortti. En tee sitä mielelläni, mutta oma elämäni on niin sekaisin että lapsen tuominen tähän tilanteeseen olisi todella edesvastuutonta. Lapset ansaitsevat syntyä haluttuina parempiin olosuhteisiin kuin mitä minulla olisi nyt tarjota. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia abortista.

Luojan kiitos asun Suomessa, missä minun on mahdollista saada laillinen turvallinen abortti. Suututtaa ja surettaa niiden naisten puolesta, joilla asiat ei ole näin hyvin. Texasin tilanne on ihan hirveä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeellisesti tehtiin osastolla, naistentautien polilla. Kokemus oli kivulias sekä fyysisesti että henkisesti. Menin neuvolalääkärin vastaanotolle noin viikko testin tekemisen jälkeen, ja parin päivän jälkeen sain sairaalassa ekan pillerin, minkä jälkeen menin kotiin. Varsinaiset keskeytyspillerit sain 2 pv myöhemmin ja jäin osastolle.

Fyysisesti toivuin hyvin, mutta kokemus oli yksinäinen ja raastava. Voimia ap:lle, kysy jos haluat tietää lisää.

Vierailija
2/3 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereillä kotona. Erittäin epämiellyttävä kokemus, kipu kesti useamman tunnin mutta abortti oli silti suunnaton helpotus. En ole koskaan katunut. Voimia ap ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereillä kotona. Oli oikea päätös (syyt saman tyyppiset kuin ap:lla) enkä kokenut asiasta kuin helpotusta. En katunut eikä ollut vaikeaa henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi