Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräillen Espanjassa

06.09.2021 |

Nyt on selkeästi lentomatkailu lisääntynyt ja ihmiset suuntaavat etelän lämpöön. Tälle päivälle on luvattu Espanjan Aurinkorannikolle mukavat +27°C. Rannalla loikoilevat ihmiset nauttivat auringosta.
Espanjassa on kuitenkin paljon muutakin kuin hiekkarannat ja rantakuppilat. Täällä on lukematon määrä eri aktiviteetteja. Itse pidän pitkistä koko päivän kestävistä vaelluksista vuorilla. Siellä on tilaa hengittää raikasta ilmaa, eikä tarvitse miettiä koronatartuntoja. Pidän myös pyöräilystä. Ihan sellaisella tavallisella mankelilla, joka vaihteista huolimatta saa minut puuskuttamaan ylämäissä.
Lock-down oli monelle tuskaista aikaa, mutta minä olin siitä onnellisessa asemassa, että minuun se ei juurikaan vaikuttanut, vaan sain keskittyä kotona kirjan kirjoitteluun. Nyt tuo kirja on valmis. Reilusti yli 300 sivua ja paljon kuvia. Se on kertomus minun ja ystäväni parin vuoden takaisesta 4000km mittaisesta pyöräseikkailusta Espanjan ympäri. Siinä on myös paljon tietoa matkallemme osuneista kohteista.

"PYÖRÄLLÄ PÄÄSTÄÄN-49 päivässä Espanjan ympäri" - kirjaa saa nyt tilata Amazon verkkokaupasta. Alla linkki.

https://www.amazon.de/-/en/Taina-Liekari/dp/B099KXZBGS/

Pyöräillen Espanjassa

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi