Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mikään siisteystaso ei riitä, mietittävää

Vierailija
06.09.2021 |

Meillä ei riidellä siivoamisesta, kun ollaan molemmat suurpiirteisiä. Miehen asunto oli paljon siistimpi kuin minun silloin kun vielä seurusteltiin. Muutettuamme yhteen mies on ilmeisesti tinkinyt omista siisteysvaatimuksistaan ja minä olen hieman skarpannut.
Tässä lehtijutussa on mielestäni oikea asenne. Ei terrorisoida parisuhdetta nalkuttamalla siivoamisesta ja vaatimalla kumppania mukautumaan omaan siisteyskäsitykseemme.

https://anna.fi/havaintoja-parisuhteesta/et-sina-voi-vaatia-puolisoasi-…

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on tarpeeksi ja mikä ei. Eksän kanssa yksi eron syistä oli nimenomaan varsin erilaiset siivouskäsitykset ja se, että joko minä olisin joutunut elämään sotkussa tai siivoamaan hänenkin jälkensä. Likaiset tiskit hän saattoi jättää päiväkausiksi pesualtaisiin, ei laittanut tiskejä astian pesukoneeseen vaan jätti pöydälle, likaiset vaatteet eivät löytäneet tietään pyykkikoriin vaan päätyivät lattialle. Kylppärin pesu oli hänen mielestään ok jos nyt kerran kuussa vähän huitaisis... En itse pidä itseäni minään nipottajana, mutta en kyllä pystynyt tyytyväisenä elämään tuollaisessa sotkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla