Tinder Hot Takes uusi ominaisuus - mitä mieltä?
Eli juttelet jonkun kanssa välittömästi, mutta et näe kuvaa kuin hetken päästä. Kokeilin kolmen miehen kanssa ja oli mielestäni tosi kiusallinen, kun kuvan nähtyä ei ollut lainkaan mun tyyppiä ja kiusallista lopettaa chatti kesken kaiken kun miehet olivat kuitenkin halunneet jatkaa chattailla....
Kommentit (14)
En tykkää olla tyly ihmisille, mutta en myöskään halua deittailla miestä jota kohtaan en tunne minkäänlaista vetovoimaa....
Lool 😂 ja naiset eivät sitten ole pinnallisia ja se sisin on tärkein jne....
Mutta mies on sika jos kehtaa vaatia ettei nainen olisi mikään tonnikeijukainen..
Vierailija kirjoitti:
Mutta mies on sika jos kehtaa vaatia ettei nainen olisi mikään tonnikeijukainen..
No ihan yhtä lailla toi varmaan pätee niihin miehiin, jotka saa kohdalleen sellaisen naisen johon ei koe vetovoimaa. Toki persoonallisuus on todella tärkeä, mutta kyllä mä ainakin haluan kokea myös seksuaalista vetovoimaa tulevaa kumppania kohtaan.
Tuommoista ominaisuutta ei kyllä olisi ikinä pitänyt ottaa käyttöön enkä usko, että Tinder tuota kauaa jatkaa. Tuostahan tulee ihmisille vaan paha mieli, jos saa monet pakit peräkkäin. Livenä paljon raaempaa kuin se, että ei vaan saa matcheja
Vierailija kirjoitti:
miks mulla ei oo tuollaista tinderis
En asu Suomessa, voisko olla että toi ei ehkä sitten ole käytössä vielä kaikissa maissa... Tänään mun Tinder ehdotti ekaa kertaa avatessa, että haluanko kokeilla...
T:AP
Jotkut miehet, kuten harri mutka Tampereella, pitävät enemmän tonnikalakeijusta - vaikka hänen on maksettava hänestä.
Tuo on kyllä aika julma homma, koska päivänselväähän se on jos et jatka chattailua kuvan nähty niin tiedät, että se toinen ei pidä ulkonäöstäsi. Jos muutenkin on huono itsetunto niin tuollainenhan heikentää sitä vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on ihan ok jos miehellä on tiety ulkonäkömieltymykset, useimmilla meistä on. Ok on olla swaippaamatta niitä, jotka ei kiinnosta, mutta toki aika törkeää jos profiilissa tuot vaatimalla ilmi, että et halua deittailla 'tonnikeijukaisia'.
Ai kamala... ihan hirvee tuollainen ominaisuus. Tosi kiusallista sit lopettaa keskustelu, yleensä estän nopeesti. D;