Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksuaalisuus yliarvostettua? Voisiko ihminen olla onnellinen ilman halujensa tyydytystä?

Vierailija
05.09.2021 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta onni tulee kyllä enemmänkin ihan muista asioista. Seksuaalisuutta väheksymättä.

Seksi ilman sitä muuta ei onnea tuo.

Vierailija
2/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle onnellisuus tulee ihan muista asioista kuin seksuaalisten halujen tyydyttämisestä. Hyvän ruuan syöminenkin tuntuu hyvältä, mutta ei se ketään onnelliseksi tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onnellisuuteen tarvitaan kyllä jotain parempaa.

Vierailija
4/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
5/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttää seksiä aseena sekä valta keinona miehiä vastaan ja samaan aikaa ihmettelee miksi miestä ei kiinnosta seksi

Vierailija
6/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opetellut hallitsemaan seksuaalienergiaa. (Selibaatti, tätähän painotetaan monissa uskonnoissa, lisää henkistä kapasiteettiä)

Päädyin tilanteeseen, kun pitkän sinkkuuden jälkeen merkityksettömät seksisuhteet ja säädöt eivät vain jaksaneet kiinnostaa enää.

Luovuus ja älykkyys virtaa, energiaa riittää ja kuntoilen aiempaa enemmän. Olen itseasiassa onnellisempi kuin ikinä ennen. Herkempi, tietoisempi, enemmän hereillä.

Välillä kyllä tyydytän itseäni, mutta harvoin sitäkään. Jännästi tämä mennyt näin ja ihanaa olla tarpeista vapaa. Vaikka onhan hyvä seksi kivaa jos joku hyvä kohtaaminen joskus kohdalle sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi