Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu useamman kanssa.

Vierailija
05.09.2021 |

Olenko hirveä ihminen kun tapailen muutamaa muuta miestä tän nykyisen tapailumiehen lisäksi. Hän sanoi, että olisi minusta oikeasti kiinnostunut mutten usko. t
30v nainen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tinderissä voi 2-3 tapailla yhtäaikaa. M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapailunainen aikoinaan tapaili muitakin. Kun sanoin tekeväni samoin, hän halusikin saman tien yksiavioisen suhteen. 😂

Vierailija
4/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan otat huomioon että,osa miehistä ei tuollaista katsele, itse lähtisin saman tien….

Vierailija
5/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi olisi halukas seurustelemaan aidosti? Miksi pitää tapailla vaan.

Vierailija
6/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa tuossa on?

Mulla on vaimon lisäks aina 2-3 sutturaa kierrossa.

Vierailija
7/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kauan kun ei ole vakavaa niin eipä siitä haittaa ole. Itselläkin oli aikoinaan kolme naista joita deittailin ja kun homma meni vakavaksi niin pudotin kaksi pois.

Fiksu ei puhele noista asioista, kun ei se kenellekään kuulu.

Vierailija
8/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä, joita tapailet samaan aikaan. Itse en tapailisi miestä, joka tapailee muitakin.

Vierailija
9/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Suurin osa miehistä tekee samaa. Tuskin tää tapailumiehes pistää pahakseen.

Vierailija
10/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kertoa se niille miehille, eivät välttämättä tykkää.

Vierailija
11/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi tapailla vaikka kymmentä miestä/naista jos ei seurustella. Tuskin se mies/nainen mielensä pahoittaa jos vaan tapailette. 

Vierailija
12/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok. Suurin osa miehistä tekee samaa. Tuskin tää tapailumiehes pistää pahakseen.

Suurimmalla osalla miehistä ei ole mahdollista deittailla useampia yhtä aikaa. Hyvä kun löytävät edes sen yhden, moni ei sitäkään.

Vierailija
13/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset noin 5 kertaa voi tapailla monia, jos ei ole intiimejä juttuja (suutelu, seksi). Tämän jälkeen joko poikki, kaveruus, tai suhde.

Vierailija
14/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä keskittyä yhteen, jos ikää on +35 ja haluaa perhettä.

Ihan sallittua tapailla vaikka 100 samalla niin kauan kun eo ole intiimiä kenenkään kanssa ja on tapailtu vain joku max 5 kertaa. Yleensä epäkiinnostavat tippuu pois jo 1-2 näkemisen jälkeen.

Vierailija
15/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilua olisi että kertoisit jokaiselle tapailumiehelle millaisessa kuviossa he ovat mukana. Saavat sitten rehellisen tiedon pohjalta päättää itse haluavatko jatkaa kanssasi.

Itse irtisanoutuisin välittömästi jos saisin tietää että tapailemani mies tapailisi muitakin. Ei kiinnosta olla mukana missään kilpailussa.

Vierailija
16/16 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot se 30v nainen joka aina sanoo että kiinnostaa, joo kyllä kiinnostaa mutta ei nyt just ehdi... Ei jaksa kun työt ja lapset vie aikaa. Mutta todellisuudessa valehtelet. Vain se yksi mies vie ajan, mutta sä sika et ole rehellinen kun kysytään.