Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin treffeillä ja pussasin miestä. Huomasin, kun yritti peitellä stondista

Vierailija
05.09.2021 |

Meni vaikeaksi ja laittoi kättä eteen. Ahdistavaa, teki stondiksestaan tuolla tavalla vain numeron. Olisi ollut normaalisti niin tuskin olisin edes huomannut.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit helpottaaksesi miehen oloa?

Vierailija
2/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki tahalleen, koska halusi, että huomaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että pelit on kunnossa ja toimii!

Vierailija
4/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa? Tuohan on ihan normaalia miehillä kun saa suukotella kiinnostavaa naista.

Vierailija
5/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
6/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi kokeillut sinua sormella, olisi varmaan ollut märkää reisien välissä. Se tarkoittaa, että kehonne valmistavat teitä ihan tietämättänne yhdyntään.

Vierailija
7/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaskohan tulla jotain eritettä housuihin.

Vierailija
8/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai päästit sen runkkimaan että saa olon helpotettua.

Vierailija
9/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena suutelin monenkin tytön kanssa, mutta vain yhden kanssa pamahti kunnon seisokki. Hän on vaimoni.

Vierailija
10/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa miehet saavat erektioita hyvin useasti mutta me olemme hyviä peittelemään niitä. Toinen taas on, että naisetkin kiihottuvat useasti mutta heillä ei oikein ole mitään mikä näkyisi selvösti ulospäin.

Vierailija
11/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa miehet saavat erektioita hyvin useasti mutta me olemme hyviä peittelemään niitä. Toinen taas on, että naisetkin kiihottuvat useasti mutta heillä ei oikein ole mitään mikä näkyisi selvösti ulospäin.

Nännit?

Vierailija
12/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena suutelin monenkin tytön kanssa, mutta vain yhden kanssa pamahti kunnon seisokki. Hän on vaimoni.

Tarkoittanet siis äitiäsi.

Vierailija
13/21 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävän stondis tuntui ekoilla treffeillä suudellessa selvästi. Painauduin vain tiukemmin häntä vasten. Tuo oli mulle positiivinen merkki.

Vierailija
14/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pususta ei varmasti nouse, suudelmasta voi. On tullut tämä koettua monesti. Suuteleminen halauksessa on parasta esileikkiä.

Vierailija
15/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nännit?

Nehän voi nöpöttää myös esimerkiksi kylmän vuoksi ja osalla ne nöpöttää koko ajan, pelkkä nännien nöpötys ei kerro naisen kiihoittumisesta.

Vierailija
16/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensitreffeillä tuo reaktio tuli pelkästä sormien hipaisusta kun molemmat alettiin säätämään ilmastointia autossa. Ei kulunut aikaakaan kun peuhattiin villisti takapenkillä. Paljon ei tarvitse nytkään sohvalla sylissä kiehnäillä kun tunnen hyväntekijän olevan taas valmiina.

Vierailija
17/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa inhottava mies kun viehättyi ap:sta. Yritä seuraavan treffikaverin kanssa olla jotenkin vähän epäviehättävämpi.

Vierailija
18/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain pikku pususta ei ehkä odottaisi erektiota, eikä nopeasta halauksesta, tai edes yhteyssaunomisesta toisin kuin "puoliheijarihullu" väittää.

Mutta jos hetkessä on intohimoa, niin onhan se aika ymmärrettävää että mies on "mukana" ja innostuu

Vierailija
19/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, äitisi on vaimoni. Ymmärsit aivan oikein.

Vierailija
20/21 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, äitisi on vaimoni. Ymmärsit aivan oikein.

Nyt ei ole jollain kaikki muumit laaksossa, tai om joku huone talosta jo pimeä. Mun vaimolla ei ole mitään tekemistä noiden älykköjen kanssa.